تازه های فناوریتبلتفناوری

تبلت میت پد پرو هواوی رونمایی شد

تبلت میت پد پرو هواوی رونمایی شد

شرکت هواوی بالاخره از تبلت جدید و پرچمدار خود به طور رسمی رونمایی کرد. تبلت میت پد پرو هواوی به سیستم سخت افزاری قدرتمندی مجهز می باشد. ما در ادامه به مشخصات فنی تبلت MatePad Pro می پردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات فنی تبلت Huawei MatePad Pro

تبلت پرچمدار هواوی دارای ابعاد 245*159*72 میلیمتر و وزن 460 گرم می باشد. تبلت میت پد پرو به یک صفحه نمایش 10.8 اینچی AMOLED مجهز است که دارای کیفیت وضوح 2560*1600 پیکسل و نسبت ابعاد 16:10 می باشد. با توجه به کم بودن حاشیه اطراف صفحه نمایش، ما شاهد نسبت ابعاد صفحه به بدنه 90 درصدی هستیم. نمایشگر تبلت جدید هواوی در قسمت سمت چپ بالای صفحه نمایش خود به یک حفره مجهز است که محل قرارگیری دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی آن می باشد. همچنین در ساختار بدنه این تبلت پرچمدار، چهار اسپیکر نیز تعبیه شده است.

تبلت میت پد پرو هواویدر بخش سخت افزاری، تبلت MatePad Pro به پردازنده Kirin 990 مجهز است که با 6/8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می شود. گفتنی است که این تبلت در دو ورژن LTE و Wi-Fi در دسترس خریداران قرار می گیرد. این تبلت در پنل پشتی خود به دو دوربین مجهز است که دوربین اصلی آن دارای لنز 13 مگاپیکسلی می باشد.

تبلت جدید هواوی در بخش نرم افزاری به رابط کاربری EMUI 10 بر پایه Android 10 مجهز است؛ اما مانند دیگر دستگاه های شرکت هواوی از گوگل پلی پشتیبانی نمی کند. این تبلت دارای حالت چند صفحه ای می باشد که امکان شبیه سازی حالت گوشی های هواوی را بر روی این تبلت فراهم می کند. همچنین تبلت MatePad Pro با عملکرد چند پنجره ای خود، تجربه کار کردن با یک لپ تاپ را به کاربر انتقال می دهد.

تبلت پرچمدار هواوی در بخش شارژدهی به یک باتری 7500mAh مجهز است که از تکنولوژی شارژ سریع 40w، شارژ بی سیم 15w و شارژ بی سیم معکوس 7.5w پشتیبانی می کند. همچنین این تبلت با یک قلم M-Pen در اختیار خریداران قرار می گیرد.

رنگ بندی و قیمت Huawei MatePad Pro

تبلت میت پد پرو هواوی

تبلت جدید شرکت هواوی در چهار رنگ سفید، سبز، نارنجی و مشکی و با قیمت 470 دلار برای ورژن Wi-Fi با رم و حافظه داخلی 6/128 گیگابایت، قیمت 540 دلار برای ورژن LTE با رم و حافظه داخلی 6/128 گیگابایت و 640 دلار برای ورژن LTE با 6/128 گیگابایت رم و حافظه داخلی عرضه خواهد شد. پیش فروش این تبلت از 26 نوامبر آغاز شده و فروش رسمی آن از 12 دسامبر ( 21 آذر ) شروع خواهد شد. همچنین شرکت هواوی اعلام کرده است که در حال ساخت و تولید نسخه 5G تبلت میت پد پرو می باشد و در بهار سال 2020 به بازار عرضه می شود.

 

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫4 نظرها

  1. Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any widgets I could add to my blog that automatically tweet my
    newest twitter updates. I’ve been looking for a plug-in like this for quite
    some time and was hoping maybe you would have some experience with something like this.
    Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new
    updates.

  2. بازتاب: 168moonlight VS LSM99
  3. بازتاب: what is ozempic

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده − 3 =

دکمه بازگشت به بالا