فناوریلپ تاپ

رونمایی از لپتاپ جدید لنوو، کروم بوک 3

رونمایی از لپتاپ جدید لنوو، کروم بوک 3

لنوو با سابقه درخشان در زمینه عرضه و تولید لپتاپ برای انواع سلیقه ها و سطح نیاز های مختلف اینبار به سراغ رونمایی از یک محصول جدید به نام کروم بوک 3 رفته است. در این بخش با مشخصات آن آشنا خواهیم شد. با طیف نیوز همراه باشید… .

لپتاپ جدید لنوو با صفحه نمایش یازده اینچی و با قیمت اقتصادی رونمایی شد. کروم بوک 3 از قیمت بیس 229 دلار شروع می شود. آنطور که به نظر می رسد این محصول جایگزین لپ تاپ چهارده اینچی با قیمت
249 دلار می شود که اخیرا از سایت Lenovo حذف شد.

مشخصات و قابلیت ها

کروم بوک 3 باوجود سایزبندی کوچکتر نسبت به مدل قبلی، قابلیت های سخت افزاری بالاتری دارد. برای نمونه روشنایی صفحه نمایش در chromebook 3 افزایش داشته و از 220 به 250 نیت تغییر کرده است. علاوه بر این حافظه داخلی نیز از 32 به 64 گیگابایت افزایش داشته است. این محصول با رنگ مشکی وارد بازار خواهد شد.

صفحه نمایش با ابعاد کوچکتر از نسخه قبلی مزیت هایی همچون جابه جایی آسانتر و وزن سبک تر را نیز به دنبال دارد. این ویژگی در لنوو کروم بوک 3 یک قابلیت بسیار ارزشمند محسوب می شود.

مشخصات فنی و ظاهری

Lenovo chromebook 3 دارای دو درگاه USB-C و USB-A میباشد و برای کارت خوان میکرو اس دی و جک هدست نیز جایگاهی دارد.
درقسمت بالایی صفحه نمایش این لپتاپ لنوو برای برقراری تماس های ویدئویی و کنفرانس های تصویری یک دوربین با کیفیت 720 پیکسلی تعبیه شده است. ظرفیت باتری سه سلولی کروم بوک 3 چهل و دو وات بر ساعت می باشد و از یک شارژر 45 واتی برای شارژ دوباره دستگاه نیز بهره مند شده است.

پردازنده این لپتاپ جزو محصولات بالارده نیست اما به‌هرحال برای این محصول اقتصادی یک پردازنده قابل قبول به حساب می رود. پردازنده اینتل سلرون N4020 یک قطعه کاربری به حساب می آید.

از لحاظ خصوصیات ظاهری جالب است بدانید صفحه نمایش Lenovo chromebook 3 تا 180 درجه به خاطر نوع لولاها امکان باز شدن دارد.

کروم بوک 3

اما متاسفانه لمسی نبودن صفحه این قابلیت را چندان ارزشمند به حساب نمی آورد.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × چهار =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا