نرم افزار و اپلیکیشن

امکان استفاده از اپلیکیشن های هوآوی و گوگل به صورت همزمان فراهم شد

امکان استفاده از اپلیکیشن های هوآوی و گوگل به صورت همزمان فراهم شد

کمپانی HUAWEI برای کابران خود قابلیتی جدید فراهم کرد. ازین پس امکان استفاده از اپلیکیشن های هوآوی و گوگل به طور همزمان در گوشی هوشمند کاربران قابل استفاده هستند. در ادامه برای مطالعه جزئیات بیشتر خبر، با طیف نیوز همراه باشید… .

برنامک های موبایلی کمپانی HUAWEI که با نام اختصاری HMS معروف هستند، پس از تلاش های فراوان این شرکت برای مقابله با تحریم های اخیر، در واقع یک جایگزین برای برنامه های گوگل به حساب می آیند. برنامه های هواوی در واقع مکملی برای اپلیکیشن های گوگل می باشد و یا به صورت جداگانه و جایگزین این برنامه هاست.

دور زدن تحریم ها

پس از اینکه آمریکا تحریم های سفت و سخت خود را علیه هواوی اعمال کرد. کمپانی HUAWEI بسیار پرقدرت تر از قبل شروع به فعالیت کرد و اقدامات بزرگی انجام داد. این شرکت توانست اپلیکیشن های هوآوی را آن هم به صورت اختصاصی و با نام اختصاری HMS و به عنوان یک جایگزین برای سرویس موبایلی گوگل در اختیار کاربران قرار دهد.

حالا دیگر هواوی تصمیم دارد به شکل قدرتمند تر و وسیع تری به این نرم افزار ها قابلیتی دهد که بتوانند به عنوان یک جایگزین اپلیکیشن های گوگل در سال 2020 عمل کنند. سرویس جدید اپلیکیشن های هوآوی با نام اچ ام اس در اواخر سال 2019 شروع به منتشر شدن کرد.

سرویس موبایلی هوآوی

امکان استفاده از سرویس های هواوی و گوگل به شکل همزمان و بدون ایجاد اختلال وجود دارد. تمام گوشی ها جدید و قدیم کمپانی HUAWEI می توانند از HMS بهره مند شوند. این نام در واقع مختصر کلمان سرویس موبایلی هوآوی است که برای کاربران این شرکت طراحی شده است.

برای نمونه این سرویس ها شامل: آی دی یا حساب کاربری، خرید و بازی و یادگیری ماشینی، سرویس های پرداخت، تآییده امنیتی، احراز هویت، نمایش اعلان ها و کیف پول های مجازی و…. می شود.

اپ گالری

یک سرویس دیگر که کمپانی HUAWEI طراحی کرده است، شانس پیشرفت HMS را بالا می برد.
همچنین این شرکت با فعالیت های پی در پی خود در هند در تلاش است تا توسعه دهندگان را جذب خود کند و به منظور ارتقای برنامه های های هوآوی حدود صد و پنجاه مورد از اپلیکیشن های گوگل را که میان کاربران محبوبیت بیشتری دارند را در اپ گالری استفاده کند.

هواوی پیش از این نیز در زمینه تولید دوباره نرم افزار ها، سخت افزار ها و فناوری های مختلف داشته است. حالا نیز در رابطه با اپلیکیشن های هوآوی و جایگزین اپلیکیشن های هوآوی شدنشان و نفوذ پرسرعت و قدرتمندشان در بازار رقبا با کمک سرویس HMS اتفاق دور از انتظاری نیست.

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫4 نظرها

  1. بازتاب: ufabtb
  2. بازتاب: spin238
  3. بازتاب: find out here now

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا