نرم افزار و اپلیکیشن

اینستاگرام در نسخه دسکتاپ نیز مجهز به قابلیت Direct Messages شد

اینستاگرام در نسخه دسکتاپ نیز مجهز به قابلیت Direct Messages شد

اخیرا شبکه اجتماعی اینستاگرام قابلیتی جدید به نسخه وب این اپلیکیشن اضافه کرده است. پیشتر Direct Messages فقط در گوشی های هوشمند قابل دسترسی بود. در این بخش به بررسی جزئیات بیشتر این خبر خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

Instagram قابلیت Direct Messages را به تازگی برای نسخه های دسکتاپی و وب نیز فراهم ساخته است. قابلیتی که قبلا تنها برای کاربران گوشی های هوشمند امکان استفاده داشت. از ماه ژانویه اینستاگرام در حال تست و امتحان این قابلیت برای نسخه وب بود. قابلیت هایی در Direct Messages که با کمک آنها می توان عکس، فیلم و ایموجی ارسال کرد.

Direct Messages

مزیت ها

کسانی که تمام اوقات کاری و تفریحی خود را در این شبکه مجازی اجتماعی میگذرانند، مثل خبرنگاران و مدیران شبکه های مختلف اجتماعی، می توانند از این بروزرسانی و وجود قابلیت Direct Messages در Instagram نهایت استفاده را ببرند. امکان ارسال پیام، فیلم، و قابلیت های مختلف در دایرکت مسیج برای بسیاری افراد که مرتبا در ارتباط با کاربران مختلف هستند، جهت ارسال و دریافت پیام درون برنامه، بسیار کاربرد خواهد داشت چرا که دیگر نیازی به دسترسی به موبایل نخواهند داشت.

آنچه که پیشتر نیز توسط زاکربرگ اعلام شده بود این بود که قابلیت هایی همچون استوری ها و ارسال پیام ها در بخش خصوصی و گروهی سه ویژگی هستند که تأثیر بسیار زیادی در رشد ارتباطات آنلاین یک برنامه داشته اند. طبق گزارشات وی امکان ارسال پیام بین کاربران اینستاگرام، فیسبوک و واتس اپ نیز در آینده فراهم خواهد شد.. به حال هم اکنون با وجود Direct Messages امکان ارسال پیام در نسخه وب در Instagram فضای بسیار منعطفی ایجاد می کند.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫6 نظرها

  1. بازتاب: bandartogel77
  2. My developer is trying to persuade me to move to .net from PHP.
    I have always disliked the idea because of the costs.

    But he’s tryiong none the less. I’ve been using WordPress on several
    websites for about a year and am worried about switching to another platform.
    I have heard great things about blogengine.net. Is there a
    way I can transfer all my wordpress posts into it?
    Any kind of help would be really appreciated!

  3. بازتاب: ข่าวกีฬา
  4. بازتاب: etax invoice

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − 19 =

دکمه بازگشت به بالا