اینترنت و شبکهفناوری

بررسی مشخصات فنی کنسول دراور رک تیام شبکه سری CAT-5 IP KVM

معرفی Drawer Console CAT-5 IP KVM تیام شبکه

بررسی مشخصات فنی کنسول دراور رک تیام شبکه سری CAT-5 IP KVM

با توجه به گستردگی استفاده کاربران از شبکه اینترنتی اطلاعات، ارائه سرویس ها الکترونیکی افزایش پیدا کرده است و در نتیجه باعث زیاد شدن مراکز داده و اتاق سرور ها شده است. برای اجرای تنظیمات مربوط به اینت تجهیزات، می توان به جای استفاده از چندین ماوس، کیبورد و نمایشگر تنها از یک کنسول دراور و KVM برای چندین سرور و یا کامپیوتر استفاده کرد. در ادامه به بررسی قابلیت های های کنسول دراور رک تیام شبکه سری CAT-5 IP KVM می پردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات و قابلیت های Drawer Console CAT-5 IP KVM

کنسول دراور رک تیام شبکه دارای استاندارد 19 اینچ و ارتفاع U1 است. این دیوایس پرکاربرد سیستم های مراکز داده به یک نمایشگر یا مانیتور LCD در دو سایز 17 و 19 اینچ و همچنین صفحه کلید با تعداد کلیدهای 105/106 و ماوس لمسی یا تاچ پد مجهز شده است. این Drawer Console از 2 ریل مجزا برای صفحه نمایش و کیبورد بهره می برد. کنسول دراور تیام شبکه از اتصال دو ماژول IP و CAT-5 پشتیبانی می کند. نمایشگر این دیوایس دارای کیفیت تصویر 1024×1280 پیکسل از طریق ماژول IP و کیفیت تصویر 1600×1200 پیکسل از طریق ماژول CAT5 در فاصله 150 متری و 1024×768 پیکسل در فاصله 305 متری است. از جمله تنظیمات نمایشگر کنسول داور رک تیام شبکه سری CAT-5 IP KVM می توان به تنظیم رنگ، اندازه تصویر و وضعیت عمودی یا افقی تصویر و کیفیت 16Bit اشاره کرد.

کنسول دراور رک تیام شبکه

این Drawer Console تیام شبکه دارای بدنه ای از جنس فولاد مستحکم است که در برابر فشار و ضربات مقاوم است. در بخش جانبی آن و به منظور قرارگیری در رک ها، ریل هایی با استاندارد صنعتی جای گرفته اند. این دیوایس مجهز به KVM با پورت RJ45 و Stack است که امکان افزایش پورت ها از طریق اتصال KVM با 8 یا 16 خروجی از نوع RJ45 وجود دارد. کنسول داور رک تیام شبکه از سیستم عامل ویندوز و لینوکس پشتیبانی کرده و دارای رابط کاربری T-Dongle است. این دستگاه مجهز به منبع تغذیه AC بوده و قابلیت کار کردن با منبع تغذیه DC را نیز دارد. در صورت نصب ماژول IP می توان از راه دور نیز برنامه ای را نصب کرد و یا فایلی را اشتراک گذاری نمود.
با توجه به مشخصات گفته شده، نیاز این دیوایس برای مراکز داده ضروری به حساب می آید.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫15 نظرها

  1. Admiring the dedication you put into your blog and detailed information you present.
    It’s awesome to come across a blog every once in a while that isn’t the same outdated
    rehashed information. Wonderful read! I’ve saved your site and I’m adding your RSS feeds to my Google account.

  2. بازتاب: Polka dot chocolate
  3. بازتاب: rich89bet
  4. بازتاب: non gamstop casinos
  5. بازتاب: micro step mini
  6. بازتاب: auto swiper

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا