اینترنت و شبکهفناوری

معرفی کنسول دراور رک تیام شبکه سری IP KVM

بررسی مشخصات فنی Drawer Console

معرفی کنسول دراور رک تیام شبکه سری IP KVM

به دلیل رشد سریع استفاده کاربران از شبکه های اینترنتی، شرکت های ارائه دهنده سرویس های شبکه افزایش پیدا کرده و در نتیجه تعداد مراکز دیتاسنتر نیز رو به افزایش است. برای مدیریت تجهیزات قرار گرفته در رک های شبکه نیاز به صفحه کلید، نمایشگر و ماوس است که برای هر کدام از رک های قرار گرفته در اتاق سرورهای نیاز است. اما می توان با استفاده از یک کنسول مانیتورینگ ، چندین سرور و یا کامپیوتر را به آن متصل کرد و مدیریت تجهیزات قرار گرفته در رک ها با آن انجام داد. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی کنسول داور رک تیام شبکه سری IP KVM بپردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

بررسی مشخصات فنی Drawer Console IP KVM

کنسول مانیتورینگ تیام شبکه از یک نمایشگر، صفحه کلید و ماوس لمسی تشکیل شده است. این کنسول دراور تیام شبکه با ابعاد استاندارد 19 اینچی و ارتفاع 1U طراحی و تولید شده است. یکی از مزایا این دیوایس مربوط به دیتاسنترها، بهرمندی از یک مانیتور LCD با سایز 17 و 19 اینچی است. نمایشگر آن دارای کیفیت تصویر 1440×1920، کیفیت تصویر بوده و از طریق ماژول IP دارای کیفیت تصویر 1024×1280 است. این Drawer Console تیام شبکه از قابلیت تنظیم رنگ، اندازه و وضعیت افقی یا عمودی تصویر با کیفیت 16Bit بهره می برد. برای اتصال ماوس و کیبورد به کنسول دارور از کانکتور PS/2 استفاده شده و صفحه کلید بکار رفته در آن دارای 105 کلید است.

کنسول دراور رک تیام شبکه

کنسول دراور رک تیام شبکه سری IP KVM با بدنه ای از جنس فولاد مستحکم ساخته شده که در برابر ضربات بسیار مقاوم است. برای نصب این سیستم مانیتورینگ در رک ها از ریل های جانبی استاندارد و 2 ریل مجزا برای نمایشگر و صفحه کلید برخوردار است. این Drawer Console از یک منبع تغذیه AC بهره می برد که امکان استفاده از منبع تغذیه DC را نیز دارد. به دلیل پشتیبانی از ماژول IP، دارای محیط کاربری تحت وب نیز است. با توجه به توضیحات داده شده، این دیوایس برای دیتاسنترها بسیار مناسب است.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫5 نظرها

  1. بازتاب: 티비위키
  2. بازتاب: 홀덤사이트
  3. بازتاب: new york times ketamine
  4. بازتاب: Singapore Hotel

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت + 19 =

دکمه بازگشت به بالا