حافظهسخت افزار

بررسی مشخصات و خرید هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD710 Pro

خرید هارد External ADATA HD710 Pro

بررسی مشخصات و خرید هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD710 Pro

برای ذخیره سازی اطلاعات به غیر از هاردهای اینترنال، هاردهای اکسترنال نیز ساخته و عرضه شده اند که نسبت به هاردهای اینترنال دارای مزیت قابل حمل بودن و استفاده از آن ها در همه جا است. در این مطلب به بررسی مشخصات و امکانات هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD710 Pro خواهیم پرداخت. در ادامه هم ویدئویی از هارد HD710 Pro قرار می دهیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

بررسی مشخصات فنی هارد ADATA HD710 Pro

ابعاد و بدنه

هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD710 Pro در ابعاد 133x98x26 میلی متر و وزن 390 گرم تولید شده است که می توان به راحتی آن را در کیف و حتی جیب قرار داد و با خود حمل کرد. همچنین بدنه آن از جنس پلاستیک سیلیکونی مقاوم ساخته شده قابلیت مقابله با ضربه را دارد. از لحاظ طراحی، این هارد External ظاهر خوبی دارد و مانند نسل گذشته خود یعنی HD710 دارای شیاری در حاشیه کناری بدنه خود است که می توان کابل USB را در آن قرار داد.

هارد HD710 Pro همچنین از نشانگر LED بهره می برد که این نشانگر شما را از وضعیت هارد مطلع می کند. نشانگر LED در حالت عادی به رنگ آبی و به شکل ثابت و یا چشمک زن است و در صورت ایجاد مشکل، به رنگ قرمز چشمک تغییر رنگ می دهد. در صورتیکه چراغ قرمز به صورت چشمک زن باشد، نشان دهنده وارد شدن شوک به آن است و در صورت ثابت ماندن، نشان دهنده بروز اشکلاتی در خواندن و نوشتن اطلاعات است.

مقاومت در برابر آب و ضربه و شوک

هارد ADATA HD710 Pro دارای استاندارد IP68 است که آن را در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم می کند. در صورتیکه این هارد External به درون آب بیافتاد، می تواند به مدت یک ساعت و در عمق 2 متری در آب غوطه ور باشد و مشکلی برای آن پیش نیاید. همچنین برای مقابله با نفوذ آب، بر روی درگاه USB هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD710 Pro یک درپوش قرار گرفته است که آن را بیش از پیش در برابر نفوذ مقاوم می کند.

ای دیتا برای افزایش مقاومت این هارد در برابر ضربه، از سه لایه حفاظتی استفاده کرده و قبلا نیز اشاره شد، جنس لایه بیرونی این هارد از سیلیکون است. برای امتحان میزان مقاومت آن در برابر ضربه، این هارد را از ارتفاع 1.5 متری به پایین انداخته و مشکلی برای آن ایجاد نشده است.

هاردHD710 Pro به سنسور G Shock مجهز است که آن را در برابر شوک های وارد مقاوم می کند. نحوه فعالیت آن به این صورت است که، زمانیکه هارد در حال خواندن و نوشتن اطلاعات است دچار شوک شود، کلیه فعالیت های آن متوقف می شود و این کار با ایجاد فاصله بین هد و پلاترها به وجود می آید. پس رفع مشکل، مجددا هارد فعالیت خود را ادامه می دهد.
گفتنی است که این هارد با ظرفیت های 1، 2، 3 و 4 ترابایت عرضه می شود.

 

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫9 نظرها

  1. بازتاب: click here for info
  2. I just like the valuable info you supply on your articles.

    I’ll bookmark your blog and take a look at once more right here regularly.
    I’m somewhat certain I’ll be informed many new stuff right here!
    Best of luck for the following!

  3. بازتاب: 티비위키
  4. Hi there! This post could not be written much better!
    Looking through this article reminds me of my previous roommate!
    He constantly kept talking about this. I am going to send this article to him.

    Fairly certain he’ll have a great read. Many thanks
    for sharing!

  5. بازتاب: moroccan hash canada

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا