سخت افزارگجت

راهنمای خرید هارد برای playstation 4

راهنمای خرید هارد برای playstation 4

مشکلاتی که گیمر های کنسول بازی playstation 4 در رابطه با فضای کافی برای ذخیره سازی اطلاعات و فایلای خود داشتند با روی کار آمدن یک هارد اکسترنال قابل حل شد. در ادامه با طیف نیوز همراه باشید….

 

حالا خرید و تهیه یک هارد خوب و مفید برای playstation 4 ذهن گیمر ها را به خود مشغول کرده است. با مدیریت فضای ذخیره سازی می توان بهترین شرایط را ایجاد کرد. کافیست Hard Drive خارجی را فرمت کرد.
و هارد خارجی مشابه هارد داخلی playstation 4 استفاده کرد.

نکته قابل توجه اینکه شما میتوانید به راحتی اطلاعات داخل هارد داخلی را نیز به هارد خارجی انتقال دهید.

در صورتی که تمایل به هیچ گونه تغییر در سخت افزار کنسول بازی خود ندارید تنها با اضافه کردن این هارد خارجی شرایط بسیار مطلوبتر خواهد شد. در غیر این صورت امکان ایجاد تغییرات در هارد داخلی playstation 4 نیز وجود دارد. اگر قصد خرید هارد اکسترنال جدید دارید نکات زیر را مطالعه کنید.

نسخه سوم یو‌ اس‌ بی

هر چند اغلب هاردهای موجود در بازار از نسخه سوم یو اس بی پشتیبانی میکنند. اما با این حال حواستان کاملا متوجه این نسخه از یو اس بی باشد. قبل از خرید این نکته را چک کنید.

 

اگر اطلاعاتتان به سه ترابایت نمی رسند، هاردتان قابل حمل باشد

در ظرفیت های پایین تر از سه ترابایت، اینکه بتوان هارد را حمل کرد و به راحتی تغییر مکان داد ویژگی بسیار پراهمیتی است. پس با وجود اینکه اشکالی در پشتیبانی از هارد آداپتور دار وجود ندارد اما اگر هارد بدون آداپتور باشد بهتر است. چرا که این نوع از هارد ها به یک منبع تغذیه خارجی هیچ احتیاجی ندارند و تغذیه بطور کامل از همان USB انجام میگردد.

هارد رومیزی

طبق توضیحاتی که در رابطه با هارد قابل حمل در بالا در اختیار تان قرار داده شد، این هارد گزینه ی خوبی برای تمام حجم هاست. اما به هر حال در صورتی که شخصی از پس قیمت بالای آن بر نیامد، در رابطه با ظرفیت های بالاتر از چهار ترابایت می تواند از هاردهای رومیزی استفاده کند. در غیر این صورت هنوز همان هارد قابل حمل در اولویت است.

سراغ هارد اس اس دی نروید

دستگاه بازی playstation 4 خود از هارد ssd پشتیبانی می کند؛ و سرعت بارگذاری بازی را بالا میبرند،
ولی متاسفانه در رابطه با کیفیت و سرعت در بازی تغییری احساس نمی شود. پس اگر می خواهید سرعت بارگذاری افزایش یابد و مشکلی در کیفیت نداشته باشید به سراغ هارد اس اس دی نروید و اگر تصمیم به خرید دارید یک هارد SSDH که کیفیت بهتر و قیمت کمتری دارد تهیه کنید.

فقط هارد درایو ساده

بعضی هارد ها شرایط نرم افزاری خاصی مانند قابلیت قراردادن پسوورد، بکاپ گیری و بکاپ اتو ماتیک دارند که هیچ یک در رابطه با playstation 4 کاربردی ندارد. پس توجه داشته باشید نیازی به پرداخت مبالغ بیشتر برای امکاناتی که استفاده نمی شوند نیست.

امتیاز 1 از 1 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا