فناوریموبایل

بررسی ایرادات و نقص ها در طراحی گلکسی اس 20 اولترا

بررسی ایرادات و نقص ها در طراحی گلکسی اس 20 اولترا

گوشی هوشمند گلکسی اس 20 اولترا برای کاربران دردسر ساز شد. دوربین این گوشی دارای نقص در طراحی بود و شیشه شکننده دوربین حالا گریبان گیر خیلی از کاربران شده است. با طیف نیوز همراه باشید… .

شکنندگی دوربین

در طی هفته های پیشین گزاراشات زیادی از اشکالات فنی مختلف از گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا از سوی کاربران مطرح شد. اینک یک بار دیگه شکایتی جدید بالا گرفته است که به طراحی نامناسب شیشه دوربین Galaxy S20 Ultra اشاره شده است.

در اکثر گزارشات اعلام شده است که کابران گوشی گلکسی اس 20 اولترا نه گوشی خود را به زمین پرت کرده اند و نه شی ء سخت و نوک تیزی با شدت به شیشه دوربین شکننده این گوشی برخورد کرده است. طبق اعلام اکثر کاربران، شیشه دوربین خود به خود ترک خورده و شکسته است. و این نیز برای یک گوشی گران قیمت بسیار تعجب آور است.

بررسی نقص در این محصول سامسونگ

گزارشات شکایات کاربران از یک ماه بعد از عرضه اس 20 منتشر شد و تمام کاربران ادعا دارند برای گوشی هوشمند گران قیمت خود از قاب و کاور محافظ مرغوبی استفاده کرده اند و از هرگونه ضربه خوردن به شیشه دوربین Galaxy S20 Ultra نیز مانع شده اند. با این وجود شاهد ترک خوردگی و شکنندگی آن بوده اند که البته مانع از زوم یک سطحی به بالا نیز شده است.

گلکسی اس 20 اولترا
خدمات پس از فروش

از آنجایی که متاسفانه شرکت سامسونگ این ایرادات را قبول نکرده و به رسمیت نشناخته است، این شرکت هیچ برنامه ای برای تعمیرات و اصلاح عیوب و یا پرداخت هزینه ی تعمیر و درکل خدمات پس از فروش برای کاربران این گوشی هوشمند ندارد. تنها برای کاربرانی که در طرح Samsung Premium Care عضو هستند کاهش هزینه تعویض شیشه دوربین اعمال می شود.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫84 نظرها

  1. بازتاب: buy clone cards

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا