فناوریموبایل

رونمایی از گوشی هوشمند Huawei Enjoy Z5

رونمایی از گوشی هوشمند Huawei Enjoy Z5

اولین گوشی هوشمند 5G کمپانی هواوی با تراشه مدیاتک و قیمت خرید به صرفه تر معرفی شد. در ادامه با مشخصات Huawei Enjoy Z5 بیشتر آشنا خواهید شد. با طیف نیوز همراه باشید… .

کمپانی هواوی با استفاده از تراشه مدیاتک به جای کایرین در Huawei Enjoy Z5 منجر به شکل گیری به کاهش قیمت خرید و شرایط مقرون بصرفه تر شده است. به طوری که نسخه بیسیک و پایه آن با وجود مشخصات و قابلیت های کاربردی زیاد کمتر از 240 دلار قیمت دارد.

Huawei Enjoy Z5

مشخصات و قابلیت ها

از جمله مشخصات ظاهری گوشی هوشمند هواوی انجوی زد 5 می توان به صفحه نمایش 6.5 اینچی با قسمت ناچ دار می باشد. که نسبت این نمایشگر به کل بدنه مقدار قابل توجه و حدود 92 درصد می باشد. وضوح تصویر در Huawei Enjoy Z5 نیز 2400 در 1080 و با نرخ رفرش 90 هرتز می باشد. نرخ نمونه برداری تاچ نیز 1080 هرتز اعلام شده است.

مشخصات فنی

تراشه Dimensity 800 هفت نانومتری دارای 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و مدل با 8 گیگابایت حافظه رم دارای 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی می باشد. البته چنانچه کاربر تمایل به افزایش فضای ذخیره سازی داشته باشید از کارت مموری نانو نیز می توان استفاده کرد.
ناگفته نماند هواوی تنها کمپانی تولید کننده کارت حافظه NM نیست و برای نمونهLexar نیز ظرفیت 64 گیگابایت محصول خود را باقیمت 28 دلار عرضه کرده.

Huawei Enjoy Z5

تراشه مدیاتک مذکور سرعت کلاک دو گیگاهرتزی و چهار هسته کورتکس A55 با سرعت دو گیگاهرتزی دارد. پردازنده گرافیکی Huawei Enjoy Z5 نیز NATT MC4 می باشد.

دوربین و دیگر مشخصات

در پنل پشتی گوشی هوشمند هواوی انجوی زد 5 شاهد ماژولی با سه دوربین هستیم که دوربین با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین دیگر 8 مگاپبکسلی الترا واید و دوربین آخر ماکرو و دو مگاپیکسلی می باشد. قابلیت های قابل ذکر این دوربین ها امکان لرزشگیر در هنگام ضبط ویدئوها، زوم و بزرگنمایی ده برابری، قابلیت عکاسی در شب، زیباسازی عکس ها و قابلیت ماکرو می باشند.

Huawei Enjoy Z5 دارای باتری چهارهزار میلی آمپر برساعتی می باشد که قادر به پشتیبانی از شارژر پرسرعت 22.5 واتی می باشد. از دیگر مشخصات می توان به سیستم عامل اندروید ده EMUI 10.1 اشاره کرد. به پشتوانه ی این سیستم عامل قابلیت کلاژ هوشمند در اپ گالری و امکان اتصال ساده به فری بادز سه ممکن می باشد.

سنسور اثر انگشت در گوشی هوشمند انجوی زد 5 هواوی در کناره ها میباشد و این محصول از دو سیم کارت، وای فای دو بانده،، بلوتوث 5. 1 و اوتی جی نیز پشتیبانی می کند.

قیمت

نسخه 6 و 64 گیگابایتی 238 دلار و نسخه های 128 گیگابایتی با رم های 6 و 8 گیگابایت به ترتيب 266 و 308 دلار قیمت دارند. و در رنگ های صور نسخه 6 و 64 گیگابایتی 238 دلار و نسخه های 128 گیگابایتی با رم های 6 و 8 گیگابایت به ترتيب 266 و 308 دلار قیمت دارند.

و در رنگ های صورتی، آبی تیره و مشکی در چین عرضه می شوند.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫9 نظرها

  1. بازتاب: 티비위키
  2. بازتاب: 뉴토끼
  3. بازتاب: 다시보기
  4. بازتاب: go to my site

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا