فناوریگجت

آشنایی با پاور بانک های هترون

معرفی قابلیت های پاوربانک های هترون

آشنایی با پاور بانک های هترون

با ساخته و تولید شدن گجت ها و دیوایس های مبتنی بر باتری، همواره نیاز به شارژ کردن باتری این محصولات وجود دارد. یکی از راه های شارژ کردن این محصولات استفاده از پاوربانک است که با وجود این دیوایس، حتی در جاهایی که از انرژی برق خبری نیست می توانید اقدام به شارژ باتری گوشی، هدفون، تبلت، مچ بند هوشمند و … کنید. در این مطلب قصد داریم به معرفی ویژگی های پاور بانک های هترون که یکی از برندهای ارائه دهنده ی پاوربانک با کیفیت و قیمت مناسب است، خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

قابلیت های شارژر های همراه هترون

ابعاد Power Bank

شرکت هترون پاور بانک هایی با ابعاد و وزن مختلف عرضه می کند تا تمامی کاربران بتواند از آن ها به راحتی استفاده کنند. برای مثال اگر شخصی هستید که نیاز به در دست گرفتن پاوربانک را دارید و مدام آن را با خود جابجا می کنید، استفاده از Power Bank های کوچک و کم وزن مانند پاور بانک هترون مدل HPB1074 را پیشنهاد می کنیم.

ظرفیت پاوربانک

پاور بانک های هترون با ظرفیت های مختلفی از جمله: 8000، 10000، 12000، 15000، 20000 و 24000 میلی آمپر ساعت عرضه می شوند. همانطور که می دانید هر چقدر ظرفیت باتری شارژر همراه بیشتر باشد، به همین صورت قدرت آن نیز برای تعداد دفعات شارژ باتری دیوایس شما نیز بیشتر خواهد بود. همچنین ظرفیت Power Bank ها بر روی قیمت آن ها نیز اثر گذار است و هر چه ظرفیت آن ها بیشتر باشد در نتیجه قیمت آن ها نیز افزایش پیدا می کنند.

نوع باتری

شرکت هترون برای افزایش سرعت شارژ و همچنین کمتر از دست رفتن شارژ باتری پاوربانک ، برخلاف بیشتر شرکت هایی که از باتری های لیتیوم-یونی، از باتری های لیتیوم-پلیمری استفاده می کنند. این باتری در قیاس با باتری لیتیوم-یونی قیمت بالاتری داشته اما دارای قابلیت های: نگهداری شارژ در زمان طولانی تر، ایمنی بیشتر و کمتر داغ شدن است. در هنگام خرید شارژر همراه دقت داشته باشید که اگر قصد شارژ کردن باتری گوشی را دارید، حتما متناسب با جریان همان دیوایس اقدام به خرید کنید. و در صورتیکه می خواهید از پاوربانک برای شارژ چند دیوایس مختلف استفاده کنید، حتما یک پاور بانک هوشمند را انتخاب کنید تا با توجه به نوع جریان دیوایس های مختلف، خروجی متناسب با آن را ارائه دهد.

پاور بانک هترون

ایمن بودن Power Bank

پاور بانک های هترون از قابلیت Over Charge بهره می برند که در صورت اتصال بیش از اندازه Power Bank به شارژر و همچنین داغ شدن بیش از حد آن از شارژر همراه حفاظت می کند و با این کار باعث افزایش طول عمر پاوربانک نیز می شود.

فناوری Quick Charge

یکی از قابلیت های مهم پاور بانک های هترون ، دارا بودن ویژگی شارژ سریع است که می تواند زمان شارژ شدن دیوایس را تا 4 برابر سریعتر کند. این پاوربانک ها از استاندارد ایمنی برخوردار هستند تا مانع از رسیدن آسیب به دیوایس ها متصل به آن در اثر گرمای زیاد شود.

فناوری Power Delivery

پشتیبانی از فناوری Power Delivery به پاور بانک این امکان را می دهد تا انواع دیوایس های قابل شارژ سریع را تا توان 100 وات شارژ کند. در نتیجه این شارژر همراه با قابلیت شناسایی میزان ولتاژ مورد نیاز یک دیوایس را داشته و با توجه به آن، جریان لازم برای شارژ شدن را به دستگاه وارد می کند.

با توجه به مواردی که در بالا به آن اشاره شد، شرکت هترون به دلیل داشتن تنوع در محصولات و مهمتر از آن داشتن استانداردهای مربوطه، یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده پاور بانک در ایران است. شما می توانید برای خرید پاوربانک های هترون، از طریق سایت طیف سنتر اقدام نمایید.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫11 نظرها

  1. Hi I am so excited I found your blog page,
    I really found you by mistake, while I was researching on Aol
    for something else, Nonetheless I am here now and would just like to say thank you for a incredible post and a all round interesting blog (I also
    love the theme/design), I don’t have time to browse it all at the minute but I
    have book-marked it and also added your RSS feeds, so when I have time I will be back to read a
    great deal more, Please do keep up the great work.

  2. Thanks on your marvelous posting! I really enjoyed reading it, you
    might be a great author.I will ensure that I bookmark your blog and will often come back sometime soon. I want to encourage you to definitely continue your great work,
    have a nice morning!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت − پنج =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا