فناوریگجت

مچ بند جدید Huawei با نام هواوی بند 6 معرفی شد

Huawei Band 6 معرفی شد

مچ بند جدید Huawei با نام هواوی بند 6 معرفی شد

شرکت Huawei از گجت جدید خود با نام هواوی بند 6 رونمایی کرد. این شرکت آخرین مچ بند خود را در سال 2019 عرضه کرده بود و پس از گذشت دو سال، مچ بند هوشمند جدید خود را معرفی کرد. در ادامه به بررسی بیشتر Huawei Band 6 خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

بررسی مشخصات فنی Huawei Band 6

هواوی بند 6 به یک نمایشگر 1.47 اینچی AMOLED با رزولوشن 194×368 پیکسل مجهز شده که در مقایسه با بند 4 که دارای نمایشگر 0.96 اینچی بود، پیشرفت چشمگیری دارد. این شرکت در خصوص واچ فیس ها هم اعلام کرده است که می توان از طریق Watch Face Store App فرم های متنوعی را انتخاب کرد. این گجت هوشمند از حاشیه های باریکی بهره می برد که نسبت نمایشگر به بدنه آن 64 درصد است.

Huawei Band 6 در ابعاد 43×25.4×10.99 میلی متر تولید شده و دارای وزن 18 گرم است. در بخش کناری این گجت شاهد قرارگیری یک دکمه ناوبری هستیم و تا فشار 5 اتمسفر در برابر نفوذ آب مقاومت دارد. باتری این مچ بند هوشمند در صورت استفاده نرمال، تا دو هفته شارژ نگه می دارد. اگر استفاده از آن بیشتر از حد نرمال باشد، نهایت تا 10 روز باتری آن دوام می آورد. شارژ این گجت از طریق یک شارژر مغناطیسی امکان پذیر است.

هواوی بند 6

از قابلیت های سلامت سنجی هواوی بند 6 می توان به میزان اکسیژن خون، میزان ضربان قلب با TruSeen 4.0، میزان خواب با TruSeen 2.0 و کنترل فشار خون با TruRelax اشاره کرد. همچنین رصد سلامت قلب افرادی که دارای مشکل آپنه یا توقف تنفس در خواب هستند، از دیگر امکانات آن است.

از دیگر ویژگی های Huawei Band 6 می توان به پشتیبانی از 96 حالت ورزشی، اعلام تماس یا دریافت پیام از گوشی، کنترل دوربین و موسیقی از راه دور اشاره کرد. این مچ بند از گوشی های اندروید 6 به بالا یا آی او اس 9.0 به بعد و از بلوتوث 5 پشتیبانی می کند.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫10 نظرها

  1. بازتاب: briansclub
  2. بازتاب: Fysio Dinxperlo
  3. Today, while I was at work, my cousin stole my apple ipad and tested to see if it can survive a 30 foot drop, just so she can be a youtube sensation.
    My apple ipad is now broken and she has 83 views.

    I know this is completely off topic but I had to share it with someone!

  4. بازتاب: casino
  5. بازتاب: click resources

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × سه =

دکمه بازگشت به بالا