فناوریلپ تاپ

بررسی و خرید لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک 2

جعبه گشایی لپ تاپ Surface Book 2

بررسی و خرید لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک 2

در این مطلب به بررسی مشخصات فنی لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک 2 خواهیم پرداخت و در ادامه نیز ویدئویی از جعبه گشایی لپتاپ Surface Book 2 قرار می دهیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

بررسی امکانات لپ تاپ مایکروسافت Surface Book 2

لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک 2 از طراحی زیبا و چشم نوازی برخوردار است که آن را جز لپتاپ های کاربرپسند قرار می دهد. نمایشگر لپ تاپSurface Book 2 به گونه ای طراحی شده که قابلیت جدا کردن آن از صفحه کلید وجود دارد و می توان از آن به عنوان یک تبلت نیز استفاده کرد. لپ تاپ مایکروسافت از یک صفحه نمایش 15 اینچی PixelSense Display با کیفیت وضوح 3240×2160 بهره می برد. نمایشگر سرفیس بوک 2 مات نبوده و از حالت لمسی با قابلیت 10 لمس همزمان پشتیبانی می کند. دوربین جلو این لپ تاپ بالارده به لنز 5 مگاپیکسلی و دوربین پشت آن به لنز 8 مگاپیکسلی مجهز شده است.

لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک 2

لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک2 از مشخصات سخت افزاری خوبی برخوردار است. این لپتاپ به سری پردازنده Core i7 نسل هشتم (8650U) شرکت اینتل مجهز شده است. فرکانس پردازنده این لپ تاپ بالارده در محدوده 1.9GHz تا 4.20GHz بوده و دارای حافظه کش 8 مگابایتی است. حافظه RAM به کار رفته در لپ تاپSurface Book 2 دارای ظرفیت 16 گیگابایتی از نوع DDR3 است. حافظه داخلی به کار رفته در آن نیز از نوع SSD بوده و دارای ظرفیت 512 گیگابایتی است. این لپ تاپ مایکروسافت از پردازنده گرافیکی NVIDIA Geforce GTX1060 GDDR5 با حافظه اختصاصی 6 گیگابایتی برای پردازش نرم افزارهای گرافیکی و بازی ها بهره می برد.

دیگر مشخصات:

لپ تاپ Surface Book 2 از درگاه USB 3.0، USB-C پشتیبانی کرده و فاقد درگاه HDMI و پورت شبکه Ethernet است. این لپ تاپ دارای کیبورد با نور پس زمینه است و همچنین از درگاه کارت حافظه نیز پشتیبانی می کند. اسپیکرهای آن از نوع Dolby Audio Permium است که کیفیت صدای خوبی ارائه می دهد. باتری لپ تاپ سرفیس بوک2 قابلیت پخش ویدئو تا حداکثر 17 ساعت را دارد.
در ادامه می توانید ویدئو مربوط به جعبه گشایی لپتاپ Surface Book 2 را مشاهده کنید:

 

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫13 نظرها

  1. بازتاب: ทินเนอร์
  2. بازتاب: firearms for sale
  3. بازتاب: straight from the source
  4. بازتاب: ks
  5. بازتاب: buy magic mushrooms usa
  6. بازتاب: Douceur Beauty
  7. بازتاب: Go Here

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده + 14 =

دکمه بازگشت به بالا