فناوریموبایل

گوشی هوشمند Huawei P smart Pro معرفی شد.

گوشی هوشمند Huawei P smart Pro معرفی شد.

طبق آنچه که تصور می شود گوشی هوشمند جدید Huawei P smart Pro معرفی و رونمایی شد و در چند کشور در اروپا عرضه شد. این گوشی دوربین جلو پاپ آپ شانزده مگاپیکسلی و دوربین اصلی چهل و هشت مگاپیکسلی دارد. ادامه به جزئیات بیشتر خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

گوشی Huawei P smart Pro را نمی توان یک دیوایس کاملا جدید تلقی کرد، این دستگاه شباهت زیادی به هوآوی Y9s دارد. جالب است بدانید گوشی علاوه بر این شباهت ذکر شده، از لحاظ موقعیت سنسور اثر انگشت شباهت هایی به آنر 9X نیز دارد.

همان طور که در بالا نیز بدان اشاره شد، دوربین هوآوی پی اسمارت قدرتمند است و چهل و هشت مگاپیکسلی می باشد. حدود قیمت این دیوایس 350 دلار است. در کشورهایی مثل یونان و بلغارستان و کرواسی و لهستان حدود قیمت Huawei P smart Pro 385 دلار و در اوکراین 343 دلار اعلام شده است.

صفحه نمایش 6.59 اینچی و مستطیلی شکل است و یک مزیتی که دارد دیگر از حفره ناچ به خاطر وجود دوربین جلو پاپ آپ شانزده مگاپیکسل خبری نیست. نکته قابل ذکر دیگر لنز دوم در کنار دوربین اصلی در پنل پشتی است. از مشخصات این دوربین می توان به هشت مگاپیکسلی بودن آن و قابلیت تشخيص عمق تصویر دو مگاپیکسلی و همچنین زاویه دید 120 درجه اشاره کرد.

صفحه نمایش

صفحه نمایش Huawei P smart Pro دارای وضوح تصویر 1080 پیکسلی می باشد. همچنین نسبت نمایشگر به کل بدنه 19.5 به 9 می باشد. یک ویژگی جدید در این گوشی هوشمند کمپانی هووی این است که سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش تعبیه نشده است. کابران برای استفاده از این حسگر باید به قسمت کناری دستگاه رجوع کنند.

در بخش پایینی گوشی یک جک 3.5 میلی متری صدا وجود دارد، که در کنار پورت یو اس بی-سی قرار گرفته است. باتری در گوشی هوشمند هوآوی پی اسمارت پرو ده واتی و با قدرت 4000 میلی آمپر بر ساعت می باشد.

پردازنده کایرین 710F در این دیوایس به چشم می خورد. از دیگر مشخصات مربوط به Huawei P smart Pro رابط کاربری EMUI 9.1 می‌‌باشد. حافظه داخلی گنجایش 128 گیگا بایتی دارد و همچنین درباره ظرفیت رم می توان به حجم 6 گیگابایت اشاره کرد. حافظه داخلی دارای سیستم فایل بهبود یافته EROFS می باشد.

رنگ بندی این گوشی هوشمند شامل مشکی و کریستالی می شود. همچنین شیشه گلس در پنل پشتی گوشی با رنگ کریستالی حاوی 21 لایه با جنس نانو است. این خصوصیت باعث می شود رنگ بندی گرادیانی زیبایی در پشت گوشی رخ نمایی کند.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫8 نظرها

  1. بازتاب: 방콕밤문화
  2. بازتاب: 뉴토끼
  3. بازتاب: ทุบตึก

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا