فناوریموبایل

بررسی مشخصات گوشی Huawei P Smart S

بررسی مشخصات گوشی Huawei P Smart S

گوشی هوشمند هواوی پی اسمارت اس، Huawei P Smart S با دوربین سه گانه 48 مگاپیکسلی به تازگی در ایتالیا رونمایی شد. در ادامه به بررسی مشخصات این گوشی هوشمند خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

بررسی مشخصات گوشی پی اسمارت اس

گوشی هوشمند Huawei P Smart S نسخه تغییر پیدا کرده ی هواوی انجوی 10 اس می باشد که قبلا در چین عرضه شده بود. این محصول مجهز به تراشه میان رده کایرین 710 اف می باشد و دارای صفحه نمایش کشیده می باشد. از دیگر مشخصات قابل ذکر پی اسمارت اس دوربین سه گانه با لنز اصلی 48 مگاپیکسلی و یک باتری بزرگ چهار هزار میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ ده وات می باشد. تراشه دوازده نانومتری مذکور به همراه چهار گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت بایت حافظه داخلی می باشد.

بررسی دیگر قابلیت ها

از مشخصات صفحه نمایش می توان به ابعاد 6.3 اینچی آن اشاره کرد. این نمایشگر از نوع OLED بوده و دارای وضوح تصویر یا رزولوشن 1080 در 2400 می باشد. سیستم عامل از نوع اندروید ده است، این گوشی هوشمند با EMU 10.1 کار می کند اما از اپلیکیشن ها و سرویس گوگل بهره مند نشده است. کاربران برای استفاده از برنامه های مربوط به هواوی پی اسمارت اس میبایست از اپ گالری استفاده کنند.

Huawei P Smart S
سنسور اثر انگشت درون صفحه‌ ای، دو جایگاه سیم کارت، پورت یو اس بی-سی، جک هدفون، پشتیبانی از ۴G VoLTE، وای فای ۸۰۲.۱۱ac، بلوتوث 5، جی پی اس و NFC از دیگر مشخصات قابل ذکر در Huawei P Smart S می باشند.

دوربین

بخش سه گانه دوربین در پنل پشتی دارای یک لنز دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض هشت مگاپیکسلی با میدان دید 120 درجه و سنسور سوم عمقی دو مگاپیکسلی می باشد. دوربین سلفی نیز در قسمت ناچ قطره ای در بالای صفحه نمایش قرار داده شده است.

امتیاز 5 از 2 رای

نوشته های مشابه

‫3 نظرها

  1. بازتاب: superkaya88

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده + 19 =

دکمه بازگشت به بالا