فناوریموبایل

معرفی گوشی هوشمند Huawei Y9a

بررسی مشخصات هواوی Y9a

معرفی گوشی هوشمند Huawei Y9a

در بنری که مدتی پیش گزارشاتی از ویژگی های سخت افزاری گوشی هوشمند Huawei Y9a منتشر کرد، مشخص می شد که چیزی به رونمایی از این محصول جدید هواوی باقی نمانده است. حالا هواوی Y9a با ماژول دوربین دوگانه و نمایشگر فول اسکرین 6.63 اینچی رونمایی شده است. در ادامه به مشخصات آن خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

همانطور که اشاره شد صفحه نمایش گوشی هوشمند Huawei Y9a به صورت تمام صفحه است، با این اوصاف دوربین جلو شانزده مگاپیکسلی نیز هیچ بخشی از نمایشگر را اشغال نکرده است و به صورت پاپ آپ تعبیه شده است. نمایشگر LCD و با وضوح تصویر 1080 در 2400 می باشد.

مشخصات

گوشی هوشمند هواوی Y9a مجهز به چیپست Helio G80 شرکت مدیاتک می باشد. سیستم عامل Android 10 و با رابط کاربری EMUI 10.1 می باشد. همانطور که قطعا اطلاع دارید روابط شرکت هوآوی با آمریکا مساعد نیست و تحریم ها سخت گیرانه اعمال می شوند. EMUI 10.1 نیز از این قاعده مستثنی نیست و با توجه به تحریم ها امکان استفاده از برنامه های گوگل را ندارد و برای دانلود اپلیکیشن ها می بایست به اپ گالری چینی پناه آورد.

Huawei Y9a

گوشی هوشمند Huawei Y9a مجهز به یک حافظه 128 گیگابایتی ذخیره سازی و دو رم 6 و 8 گیگابایتی میباشد که گوشی با رم هشت گیگاباییتی تنها در بازار های آسیایی و گوشی با رم شش گیگابایتی در سایر قسمت های جهان عرضه می شود.

دوربین

در قسمت بالای گوشی دوربین جلو 16 مگاپیکسلی به صورت کشویی و دوربین اصلی نیز به صورت ماژول چهارگانه همراه با EIS در پنل پشتی تعبیه شده اند. چهار دوربین اصلی شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین هشت مگاگیکسلی فوق عریض، یک دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو و دوربین دو مگاپیکسلی برای سنجش عمق در تصویر می باشد. ناگفته نماند حسگر های کاهنده لرزش دوربین نیز بر کیفیت نهایی دوربین تأثیر بسزایی دارد.

مشخصات فنی

باتری 4300 میلی آمپر برساعت در گوشی هواوی Y9a با شارژ پرسرعت 22.5 واتی می باشد که در بازارهایی همچون آفریقا و آسیای مرکزی و خاورمیانه باتری گوشی Huawei Y9a ، 4200 میلی آمپری و شارژر سریع 40 واتی عرضه می شود.

در اطراف گوشی نیز شاهد سنسور اثر انگشت هستیم. رنگ بندی در سه رنگ نقره ای، صورتی، مشکی و با قیمت 239 دلار عرضه می شود.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫9 نظرها

  1. Appreciating the hard work you put into your blog and detailed information you
    provide. It’s nice to come across a blog every once in a while that isn’t the same old rehashed material.
    Great read! I’ve bookmarked your site and I’m including your RSS feeds to my Google account.

  2. Hello would you mind sharing which blog platform you’re using?
    I’m going to start my own blog in the near future but I’m having a hard time choosing between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.
    The reason I ask is because your design seems different then most blogs and I’m looking for something completely unique.
    P.S My apologies for being off-topic but I had to ask!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا