فناوریلپ تاپ

لپ تاپ هواوی میت بوکD فردا معرفی می شود

لپ تاپ هواوی میت بوکD فردا معرفی می شود

کمپانی Huawei 25 نوامبر ( 4 آذر ) با برگزاری مراسمی در شهر شانگ های چین، از دو محصول تبلت هواوی MatePad Pro و ورژن جدید لپ تاپ هواوی میت بوکD رونمایی خواهد کرد. با طیف نیوز همراه باشید… .

کمپانی هواوی اعلام کرده است که از محصولات جدید خود در کنفرانس شانگ های که قرار است 25 نوامبر برگزار شود، رونمایی کند. از این محصولات می توان به تبلت MatePad Pro و محصول صوتی Sound X اشاره کرد، اما محصول دیگری که در این مراسم رونمایی خواهد شد، ورژن جدید لپ تاپ هواوی میت بوک دی می باشد. نسخه اصلی لپ تاپ هواوی MateBook D از نوع میان رده می باشد و به احتمال زیاد، ورژن جدید آن از مشخصات سخت افزاری بالاتری برخوردار است. با توجه به گمانه زنی های صورت گرفته، قرار است لپ تاپ میت بوک دی به پردازنده اینتل نسل دهمی مجهز باشد.

مشخصات فنی احتمالی نوت بوک میت بوک D

احتمالا لپ تاپ هواوی MateBook D از یک نمایشگر تمام صفحه بهره خواهد برد که نسبت نمایشگر به صفحه 16:9 خواهد بود. در بخش پورت ها، لپ تاپ هواوی میت بوک دی به یک پورت USB-C، یک پورت HDMI و سه پورت USB-A مجهز خواهد بود. این نوت بوک در قسمت کارت گرافیک، با توجه به شایعاتی که از قبل مبتنی بر عرضه یک لپ تاپ گیمینگ توسط شرکت هواوی منتشر شده بود، لپ تاپ میت بوک دی از جدیدترین کارت گرافیک سری Super شرکت NVIDIA بهره می برد.

لپ تاپ هواوی میت بوکD

طبق خبرهای شنیده شد، شرکت INTEL قصد دارد که در سال جدید میلادی پردازنده نسل دهمی خود را با عنوان Core Mobile به بازار ارائه کند. بر همین اساس، پردازنده Core i5 به 6 هسته و 12 رشته و پردازنده Core i7 به هشت هسته و 16 رشته آپگرید می شوند. به غیر از این، شرکت NVIDIA نیز قصد دارد کارت گرافیک Mobile GTX را در سال جدید میلادی معرفی و به بازار عرضه کند. پس می توان انتظار داشت که نوت بوک میت بوک D به چنین تجهیزات سخت افزاری مجهز باشد.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫6 نظرها

  1. بازتاب: click this
  2. بازتاب: visiter le site Web
  3. بازتاب: 늑대닷컴
  4. بازتاب: 텐프로

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 2 =

دکمه بازگشت به بالا