نرم افزار و اپلیکیشن

آخرین تغییرات و به روز رسانی های یوتیوب

آخرین تغییرات و به روز رسانی های یوتیوب

با تغییرات و به روز رسانی های جدید یوتیوب کار با این وبگاه بارگذاری در صفحه نمایش های لمسی بسیار ساده تر می شود. علاوه بر این تغییرات دیگری نیز در YouTube اعمال شده است که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

بروزرسانی های جدید و مزیت ها

خبری که اخیرا توسط گوگل منتشر شده است حاکی از به روز رسانی نسخه تحت وب یوتیوب جهت بهبود عملکرد در صفحه نمایش های لمسی می باشد. برای مثال می توان از طریق آیکن سه نقطه به منوی ویدئو دسترسی پیدا کرد. مورد دیگر جهت تسهیل استفاده تاچ از YouTube افزایش سایز آیکون ها در نسخه های تحت وب می باشد.

چنانچه با تب لت یا لپ تاپ های با مانیتور لمسی به سایت یوتیوب وارد شوید زیر همه ویدئو ها می توانید منو سه نقطه را مشاهده کنید. قبل از آخرین بروز رسانی یوتیوب برای مشاهده‌ این منو می‌بایست حتما از نشانگر ماوس یا ترک پد استفاده می کردید. اما در نسخه جدید دیگر خبری از این مشکل نخواهد بود.

دیگر قابلیت های جدید

یک مورد دیگر در به روز رسانی جدید YouToub افزایش سایز آیکن ها جهت استفاده راحتتر در شرایط تاچ می باشد. مورد قابل توجه دیگر اینکه، در به روز رسانی جدید به راحتی می توانید با سوایپ به طرف بالا بر روی پخش کنند ویدئو ها را در حالت تمام صفحه یا همان فول اسکرین مشاهده کنید و با سوایپ به طرف پایین این فرآیند برعکس شده و ویدئو کوچک تر نمایش داده می شود.

یوتیوب

دیگر قابلیت جدید و کاربردی با هدف بهبود تجربه کاربری هنگام استفاده از صفحه نمایش لمسی ارتقا و تغییرات در قسمت هیستوری یا تاریخچه ویدئو های مشاهده شده در یوتیوب می باشد. به وسیله این قابلیت می توانید برا یخود یادآوری کنید که در چه زمانی چه ویدئو یی را مشاهده کرده بودید، این خود یک محل برای سازماندهی ویدئو های مشاهده شده محسوب می شود.

همچنین برای سازمان دهی و مدیریت لیست های پخش می توانید از گزینه Move to the top/bottom می توانید کمک بگیرید. پس درگ و دراپ ویدئو دیگر لازم نیست. البته این ویژگی تا قبل از اینکه از روی پلتفرم برداشته شود در نسخه قدیمی YouTube وجود داشت.

امتیاز 5 از 2 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا