فناوریموبایل

آزمایش مقاومت نمایشگر گوشی S20 سامسونگ در برابر ضربه و خط و خش

آزمایش مقاومت نمایشگر گوشی S20 سامسونگ در برابر ضربه و خط و خش

در این مقاله به بررسی میزان مقاومت نمایشگر گوشی S20 سامسونگ می پردازیم که در همین راستا، ویدئویی از این آزمایش فرار می دهیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات فنی گوشی گلکسی S20

گوشی گلکسی S20 در قاب جلویی خود به یک نمایشگر Infinity-O 6.2 اینچی Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن 3200*1440 پیکسل و تراکم 563ppi تجهیز شده است. این گوشی هوشمند از فناوری محافظ صفحه گوریلا گلس 6 بهره می برد که مقاومت گوشی سامسونگ S20 را در برابر ضربه و خط و خش بالا می برد. دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند، داخل روزنه تعبیه شده بر روی نمایشگر آن جای گرفته است.

گوشی Galaxy S20 به یک تراشه 7 نانومتری پلاس Exynos 990/Snapdragom 865 برای پردازش اطلاعات تجهیز شده است که توسط رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی همراهی می شود. در بخش گرافیکی، گوشی سامسونگ S20 از پردازنده Mali-G77 MP11/Adreno 650 برای اجرای بازی ها و سایر برنامه ها بهره می برد. گوشی پرچمدار سامسونگ به درگاه کارت حافظه داخلی میکرو اس دی XC برای افزایش فضای ذخیره سازی مجهز است.

در قاب پشتی گوشی گلسی S20 یک ماژول دوربین مستعطیلی به کار رفته است که سه لنز دوربین در آن تجهیز شده است. دوربین اول از لنز 12 مگاپیکسلی عریض، دوربین دوم از لنز 64 مگاپیکسلی تله فوتو و دوربین سوم از لنز 12 مگاپیسکلی فوق عریض بهره می برد. از دیگر خصوصیات دوربین گوشی پرچمدار سامسونگ می توان به تصویربرداری پانوراما و HDR اشاره کرد.

دیگرمشخصات:

گوشی Galaxy S20 از استاندارد IP68 برخوردار است که این گوشی هوشمند را در برابر نفوذ آب و گرد و غبار محافظت می کند. باتری به کار رفته در گوشی S20 دارای ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت است که از فناوری شارژ سریع 25 واتی و شارژ وایرلس سریع 15 واتی و شارژدهی وایرلس 9 واتی بهره می برد. سنسور اثر انگشت گوشی Galaxy S20 از نوع درون صفحه ای است.
در ادامه می توانید ویدئو مربوط به آزمایش مقاومت گوشی پرچمدار سامسونگ را مشاهده کنید:

 

امتیاز 4.2 از 6 رای

نوشته های مشابه

‫10 نظرها

  1. بازتاب: locksmith Happy Valley
  2. بازتاب: 티비위키
  3. Very nice post. I just stumbled upon your weblog and wished to say that I’ve really
    enjoyed surfing around your blog posts. After all I will
    be subscribing to your feed and I hope you write again very soon!

  4. بازتاب: rajabandarq
  5. بازتاب: white berry runtz

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × یک =

دکمه بازگشت به بالا