فناوریموبایل

تست مقامت نمایشگر گوشی اس 21 اولترا سامسونگ

آزمایش مقاومت صفحه نمایش گوشی S21 Ultra

تست مقامت نمایشگر گوشی اس 21 اولترا سامسونگ

یکی از دغدغه های کاربران در خصوص گوشی های خود، میزان مقاومت صفحه نمایش آن ها در برابر ضربات مختلف است. در این مطلب ویدئویی از میزان مقاومت نمایشگر گوشی اس 21 اولترا در برابر ضربات وسائل مختلف قرار می دهیم اما پیش از آن توضیح کوتاهی در خصوص قابلیت های گوشی S21 Ultra قرار می دهیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات فنی گوشی S21 اولترا

بدنه گوشی اس 21 اولترا از جنس شیشه تولید شده که برای افزایش مقاومت آن از فناوری گوریلا گلس استفاه شده است. این گوشی پرچمدار در ابعاد 165.1×75.6×8.9 میلی متر و وزن 227 گرم ساخته و عرضه می شود. در پنل جلویی آن یک نمایشگر 6.8 اینچی Dynamic AMOLED 2X با کیفیت وضوح  3200×1440 پیکسل و تراکم 515ppi قرار گرفته است. نمایشگر گوشی S21 Ultra از نوع Infinity-O است که روزنه O شکل آن میزبان دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی است. برای کاهش آسیب دیدگی گوشی S21 اولترا از فناوری محافظ صفحه Gorilla Glass Victus استفاده شده است.

در پنل پشتی آن شاهد یک ماژول دوربین برجسته با طراحی جدید هستیم که زیبایی خاصی را به گوشی اس 21 اولترا بخشیده است. در این ماژول شاهد قرارگیری چهار لنز دوربین هستیم که دوربین اصلی آن از لنز 108 مگاپیکسلی عریض با دیافراگم f/1.8، دوربین دوم از لنز 10 مگاپیکسلی پریسکوپی تله فوتو با دیافراگم f/4.9 و قابلیت بزرگنمایی اپتیکال 10X، دوربین سوم از لنز 10 مگاپیکسلی تله فوتو با دیافراگم f/2.4 و قابلیت بزرگنمایی 3X و دوربین چهارم از لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض با دیافراگم f/2.2 و قابلیت Super Steady بهره می برد. دوربین گوشی S21 Ultra قابلیت فیلم برداری 8K و 4K را دارد.

تراشه به کار رفته در گوشی S21 اولترا از نوع (Exynos 2100 (5nm است که این چیپست در ساختار خود به پردازنده هشت هسته ای با حداکثر فرکانس 2.9 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G78 MP14 مجهز شده است. این تراشه توسط رم 12/16 گیگابایتی همراهی می شود و برای ذخیره سازی اطلاعات از حافظه داخلی 128/256/512 گیگابایتی بهره می برد.

دیگر مشخصات:

گوشی اس 21 اولترا قابلیت پشتیبانی از اینترنت 5G را دارد. همچنین به دلیل داشتن استاندارد IP68 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. برای تامین انرژی، گوشی S21 اولترا از باتری 5000 میلی آمپر ساعت بهره می برد که قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 25 واتی و شارژ سریع بی سیم 15 واتی و شارژدهی 4.5 واتی دارد. اسکنر اثر انگشت آن از نوع زیر صفحه ای است. این گوشی پرچمدار با رابط کاربری One UI 3.1 مبتنی بر اندروید 11 عرضه می شود.

 

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫12 نظرها

  1. Its like you read my mind! You appear to know so much about this,
    like you wrote the book in it or something. I think that you can do with a few pics to drive the message home a little bit,
    but other than that, this is fantastic blog. A fantastic read.
    I’ll certainly be back.

  2. بازتاب: 방콕 돈키호테
  3. بازتاب: cloned cards for sale​
  4. Hi there! I understand this is sort of off-topic but I had
    to ask. Does running a well-established website like yours take
    a massive amount work? I am completely new to running a blog however
    I do write in my diary on a daily basis. I’d like to start a blog so I will be able to share my personal experience and views online.
    Please let me know if you have any kind of suggestions or tips for brand new aspiring blog owners.
    Thankyou!

  5. بازتاب: penis enlargement

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده + بیست =

دکمه بازگشت به بالا