فناوریلپ تاپ

لنوو فلکس، اولین لپ تاپ 5G جهان عرضه شد

لنوو فلکس، اولین لپ تاپ 5G جهان عرضه شد

اپراتور ورایزن اولین لپ تاپ 5G جهان را به بازار عرضه کرد. قیمت این لپتاپ لنوو 1399 دلار است. مشخصات بیشتر و قابلیت های آن را در این بخش بررسی خواهیم کرد. با طیف نیوز همراه باشید… .

چندی پیش در نمایشگاه CES 2020 شرکت لنوو از لپ تاپ 5G فلکس خود یا یوگا 5G رونمایی کرد. وجود تراشه اسنپدراگون کوالکام به استفاده از ارتباطات شبکه 5G کمک کرده است. اکنون دیگر مدتی از این رونمایی گذشته است و شرکت لنوو با همکاری و شرکت اپراتور های کشور های مختلف، لپتاپ 5G جدید خود را به بازار کشورهای، چین، بریتانیا و سوئیس عرضه خواهد کرد.

بررسی مشخصات

لپ تاپ 5G فلکس لنوو همانند سایر تولیدات پیشین این کمپانی ساختار ظاهری بسیار مدرن، شیک و وزن سبک و ضخامت ایده آلی جهت حمل و نقل آسان دارد. وزن لپتاپ 5G هیبریدی مذکور 1.3 کیلوگرم است و مجهز به صفحه نمایش چهارده اینچی لمسی و با پنل FHD IPS می باشد.

دو درگاه USB-C و جک میکروفن و هدفون در فلکس لنوو به چشم می خورد. بر روی بدنه لپ تاپ نیز یک کلید مجزا برای دسترس سریعتر به حالت پرواز یا Airplane Mode تعبیه شده است و احتیاجی نیست برای فعال کردن یا غیر فعال کردن آن احتیاجی به جست و جو در بخش تنظیمات نیست. همچنین این محصول جهت افزایش امنیت مجهز به حسگر اثر انگشت نیز می باشد.

مشخصات فنی

فلکس همانطور که در بالا نیز اشاره شد مجهز به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون کوالکام 8cx میباشد. این تراشه به طور ویژه برای لپتاپها تولید می شود و در گوشی های هوشمند خبری از آنها نخواهد بود. هسته های این پردازنده فرکانس 2.84 گیگاهرتزی داشته وبه طور کل این پردازنده مجهز به هشت هسته کریو 495 می باشد.

GPU Aderno 680 نیز وظیفه پردازش داده ها و اطلاعات گرافیکی را برعهده دارد. از دیگر مشخصات لپ تاپ 5G فلکس لنوو می توان به حافظه رم LPDDR4X هشت گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی UFS 3.0 512 گیگابایتی اشاره کرد. این لپتاپ هم از شبکه 5G آنتن های mmWave و هم ارتباطات 6 گیگاهرتزی بهره مند می شود.

در قسمت بالایی صفحه نمایش نیز دوربین 720 پیکسلی جهت سهولت در برقراری چت ها و تماس های تصویری یا ضبط ویدئو و تهیه عکس تعبیه شده است. قیمت لپتاپ 5G لنوو 1399 دلار است اما امکان خرید آن به صورت اقساط 24 ماهه و با پرداخت مبلغ 58.33 دلار در ماه نیز امکان پذیر می باشد.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫5 نظرها

  1. بازتاب: lawyer phuket
  2. بازتاب: recommended you read
  3. بازتاب: สีทนไฟ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × سه =

دکمه بازگشت به بالا