تبلتفناوری

تبلت جدید هواوی میت پد رونمایی شد

تبلت جدید هواوی میت پد رونمایی شد

شرکت هواوی چهارم اردیبهشت ماه سال جاری محصول جدید خود با نام میت پد با صفحه نمایش 10.4 رونمایی را معرفی کرد. در این بخش به معرفی این تبلت جدید خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

 

با توجه به وضعیت حاکم بر جهان پس از شیوع کرونا شرکت هواوی تصمیم گرفت در یک کنفرانس آنلاین و از طریق رسانه های مجازی محصولات جدید خود را معرفی کند. از جمله اسن محصولات‌، سه گوشی هوشمند و یک تبلت به نام میت پد بوده است. در ماه نوامبر گذشته تب لت میت پد پرو توسط شرکت هوآوی معرفی شده بود که این بار نسخه ضعیف تر آن با صغحه نمایش 10.4 اینچی نیز رونمایی شد.

بررسی مشخصات فنی

نمایشگر 10.4 اینچی تبلت هواوی میت پد دارای رزولوشن یا وضوح تصویر 2000 در 1200 می باشد و نسبت صفحه نمایش به کل بدنه هشتاد و یک درصد و نسبت تصویر نیز 5:3 می باشد.

این تب لت دارای پردازنده کایرین 810 های سیلیکون است و همچنین از مشخصات مربوط به باتری آن می توان به توان 7250 میلی آمپر بر ساعتی و به علاوه فناوری شارژ سریع هجده واتی و با پورت یو اس بی Type-C اشاره کرد.

تبلت هواوی میت پد از ویژگی چند پنجره ای پشتیبانی می کند و یک قابلیت بسیار مهم این که از سرویسذها و اپلیکیشن های گوگل هیچ بهره ای نمی برد. این تب لت به چهار اسپیکر بزرگ از شرکت هارمن کاردن تجهیز شده و همچنین دارای میکروفن چهارگانه نیز می باشد. این یعنی امکان یک تجربه صوتی قدرتمند و لذت بخش.

دوربین

تبلت هوآوی میت پد مجهز به دو دوربین با سنسور هشت مگاپیکسلی می باشد و یکی از آنها در پنل پشتی و دیگری در پنل جلویی قرار داده شده است. از مشخصات مربوط به دوربین پشتی فناوری زوم خودکار می باشد که از استاندارد اچ دی آر نیز پشتیبانی می کند. درصورتی که دوربین جلو از فوکوس ثابت به جای فوکوس خودکار استفاده کرده است.

ظاهر و قابلیت های این محصول

تب لت هواوی میت پد دارای بدنه فلزی با ابعاد 245.2 در 154.96 دذ 7.35 میلی متر و وزن 450 گرم می باشد. لازم به ذکر است که این محقول جدید شرکت HUAWEI به عنوان یک محصول مناسب جهت استفاده های آموزشی قلمداد شده است. و این بخاطر وجود ابزارهای خاص در آن و. رابط کاربری ویژه می باشد. به علت حالت ویژه مختص برای زمان مطالعه و همچنین حذف نور آبی آسیب رسان به چشم در زمان مطالعه، دانش جو تصور می کند که با یک کتاب واقعی سروکار دارد.

میت پد

همچنین این محصول دارای یک قلم تاچ به نام M-Pencil می باشدکه البته در هنگام خرید در بسته بندی کالا وجود نداشته و مستلزم خرید و پرداخت هزینه جداگانه می باشد. رنگ تب لت هوآوی میت پد نیز، تک رنگ و به رنگ سفید می باشد

قیمت ها و مدل های مختلف

تبلت هواوی میت پد دارای سه مدل است که هرکدام با قیمتی متفاوت روانه بازار خواهد شد: مدل اول دارای حافظه رم چهار گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی 64 گیگابایتی و همچنین امکان پشتیبانی از شبکه وای فای میباشد. این مدل 270 دلار قیمت خواهد داشت. مدل دوم دارای حافظه رم شش گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایتی و همچنین پشتیبانی از شبکه وای فای می باشد و با قیمت 310 دلار عرضه می شود. و مدل آخر نیز با حافظه رم شش گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایتی و همچنین پشتیبانی از شبکه LTE، 350 دلار قیمت دارد.

لازم به ذکر است در هر سه کانفینگ حافظه ذخیره سازی به 512 گیگابایت قابل ارتقا می باشد.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫20 نظرها

  1. بازتاب: vigrx plus
  2. بازتاب: he has a good point
  3. بازتاب: ks quik

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + سه =

دکمه بازگشت به بالا