دسته‌بندی نشده

معرفی لپ تاپ شیائومی می نوت بوک پرو 15 معرفی شد

معرفی لپ تاپ شیائومی می نوت بوک پرو 15 معرفی شد

لپ تاپ شیائومی می نوت بوک پرو 15 با قیمتی متناسب با قابلیت هایی همچون پردازنده نسل ده اینتل و گرافیک انویدیا جیفورس MX350 به صورت رسمی معرفی شد. با طیف نیوز همراه باشید… .

کمپانی شیائومی چند روز پیش یک لپ تاپ نازک و سبک وزن به نام می نوتبوک چهارده را معرفی کرد. نسخه هورایزن این نوتبوک یک کیلو و سی و پنج گرم وزن دارد و با این وزن یکی از اولترابوک های بسیار کم وزن می باشد. در حالی که می نوت بوک پرو 15 بیشتر مناسب افرادی است که به دنبال صفحه نمایش بزرگ و بدنه بزرگتر هستند و زیاد احتیاجی به جابجایی روزانه لپ تاپ خود ندارند.

بررسی مشخصات سخت افزاری

مدل پایه لپ تاپ Xiaomi Mi NoteBook Pro 15 مجهز به پردازنده Core i5-10210U می باشد و نمونه پرقدرت تر مجهز به پردازنده Core i7-10510U میباشد اما کارت گرافیک در هردو مشابه و انویدیا جیفورس MX350 است. کارت گرافیک MX350 در مقایسه با MX250 که در نسل قبلی وجود داشت، واحد سایه زنی بیشتری دارد. هر دو این کارت گرافیک ها دارای معماری چهارده نانومتری پاسکال بوده ولی میزان مصرف انرژی در MX350 25 وات و بیش از دوبرابر MX250 است.

از دیگر مشخصات سخت افزاری می توان به فن و لوله خنک کننده دو گانه اشاره کرد که باعث خنک ماندن لپ تاپ شیائومی می نوت بوک پرو 15 می شود. Xiaomi Mi NoteBook Pro 15 دارای حافظه داخلی SSD با گنجایش 512 گیگابایتی و مدل NVMe می باشد. البته مدل یک ترابایتی آن هم عرضه می شود. حافظه رم نیز هشت و شانزده گیگابایتی و از نوع DDR4 با 2666 مگا هرتز می باشد.

بررسی مشخصات ظاهری و فنی

لپ تاپ شیائومی می نوت بوک پرو 15 مجهز به صفحه نمایش 15.6 اینچی LCD با محافظ گوریلا گلس سه می باشد و رزولوشن نیز 1080 پیکسلی می باشد. روشنایی این نوتبوک سیصد نیت می باشد. همچنین فضای رنگی sRGB نیز به صورت صد در صدی پوشش داده می شود. از مشخصات‌ کیبورد نیز می توان به نور بک گراند کلید های کیبورد اشاره کرد. در قسمت زیرین تاچ پد نیز حسگر اثر انگشت تعبیه شده‌است.

می نوت بوک پرو 15

از مشخصات‌ قابل ذکر می توان به دو پورت یو اس بی سی، جایگاه کارت حافظه اس دی، 2 درگاه یو اس بی، ای، یک درگاه اچ دی ام آی و یک جک سه و نیم میلی متری هدفون دو اسپیکر دو و نیم واتی و کیفیت صدای مقبول، اشاره کرد. وای فای نسل پنج و بلوتوث پنج نیز از دیگر خصوصیات Xiaomi Mi NoteBook Pro 15 می باشند.

باتری 60 واتی نیز انرژی لازم برای هفده ساعت کار با لپ تاپ را تأمین می کند و در تایم حدود 45 دقیقه نیز پنجاه درصد شارژ شود. ناگفته نماند با کمک درگاه یو اس بی سی می توان با شارژر پرسرعت هجده واتی شارژ کرد.

می نوت بوک پرو 15

قیمت و دیگر جزئیات

لپ تاپ شیائومی می نوت بوک پرو 15 دارای دو کیلوگرم وزن می باشد. این نوتبوک در حال حاضر در چین عرضه شده است. مدل پایه Core i5-10210U با رم هشت گیگابایتی و حافظه داخلی پانصد و دوازده گیگابایتی با قیمت 850 عرضه می شود و نسخه قدرتمند تر با پردازنده Core i7-10510U، رم شانزده گیگابایتی و حافظه داخلی یک ترابایت با قیمت هزار دلار عرضه می شود.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫3 نظرها

  1. بازتاب: ทุบตึก

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا