دسته‌بندی نشده

تبلت Honor V6 با Wifi6 و قلم هوشمند معرفی شد

تبلت Honor V6 با Wifi6 و قلم هوشمند معرفی شد

هفته پیش شرکت آنر خبر از انتشار یک تبلت جدید با نام Honor V6 را منتشر کرده بود و حالا این محصول به طور رسمی با خصوصیاتی همچون قلم هوشمند، وای فای 6 و نمایشگر 10.4 اینچی رونمایی شد. با طیف نیوز همراه باشید… .

بررسی مشخصات و قابلیت ها

تبلت Honor V6 به تازگی و به طور رسمی با نمایشگر 10.4 اینچی و وضوح تصویر هزار و دویست در دو هزار پیکسلی یا در واقع همان 2k رونمایی شد. این تب لت میطان حواشی قابل قبول و نسبت ابعاد صفحه نمایش به کل بدنه آن نیز 84 در صد می باشد. از مشخصات فنی آنر وی 6 می توان به تراشه کایرین 985 و 6 گیگابایت حافظه رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.


تب لت Honor V6 مجهز به قلم هوشمند مجیک پنسل با 4096 سطح فشار میباشد. در این محصول کاربران می توانند خیلی راحت فایل های موجود را با گوشی های هوآوی و آنر ردوبدل کنند.

دوربین

دوربین اصلی در پنل پشتی آنر وی 6 سیزده مگاپیکسلی و با دیافراگم f/1.8 و فلاش ال ای دی می باشد. در قسمت دیگر و در پنل جلویی روی صفحه نمایش شاهد یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 جهت برقراری مکالمات تصویری و کنفرانس ها و ثبت عکس های سلفی، می باشیم.

Honor V6

مشخصات بیشتر

انرژی مورد نیاز برای تبلت Honor V6 توسط یک باتری 7،250 میلی آمپر بر ساعتی تأمین می شود و با کمک پورت یو اس بی، سی با 22.5 وات توان شارژ می گردد. ناگفته نماند این محصول همچنین دارای یک کیبورد قابل اتصال است که به صفحه کلید آیپد پرو اپل نیز شباهت دارد.

کمپانی تولید کننده تب لت آنر وی 6 از رابط کاربری Magic UI 3.1 بر اساس سیستم عامل اندروید 10 استفاده کرده است.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫6 نظرها

  1. بازتاب: https://leonax.net/
  2. بازتاب: anchor
  3. بازتاب: u31

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده + هشت =

دکمه بازگشت به بالا