حافظه ذخیره سایزسخت افزار

بررسی و خرید ذخیره ساز تحت شبکه کیونپ TS-231P

آنباکس کردن استوریج TS-231P

بررسی و خرید ذخیره ساز تحت شبکه کیونپ TS-231P

در این مطلب به بررسی یکی از Nas Storage های شرکت Qnap می پردازیم. وجود استوریج ها به دلیل افزایش تولید انواع مدیاها ضرروی است چرا که سیستم های کامپیوتری به دلیل محدودیت در ذخیره سازی اطلاعات نمی تواند نیاز کاربر را برطرف سازند. از این رو شرکت های مختلف اقدام به تولید استوریج هایی مختلفی با تعداد محل قرارگیری هارد دیسک و امکانات ویژه کردند. در ادامه قصد داریم به معرفی قابلیت ها و امکانات ذخیره ساز تحت شبکه کیونپ TS-231P که مناسب برای محیط های خانگی و اداری است، بپردازیم و در انتها نیز ویدئویی از جعبه گشایی این استوریج Qnap قرار می دهیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات استوریج TS-231P

ذخیره ساز تحت شبکه کیونپ TS-231P در ابعاد 219x169x102 میلی متر تولید شده است که با توجه به این مشخصات، این استوریج حجم کمی داشته و فضای بسیار کوچکی از میز کار را اشغال می کند. ساختار بدنه این Nas Storage از پلاستیک مقاوم بوده که آن را در برابر ضربات نسبتا شدید محافظت می کند. همانطور که از ظاهر استوریج TS-231P مشخص است، این ذخیره ساز از دو درگاه برای جایگذاری هاردها بهره می برد.

ذخیره ساز تحت شبکه کیونپ TS-231P

ذخیره ساز TS-231P از یک پردازنده 2 هسته ای Alpine AL-212 با فرکانس 1.7GHz بهره می برد که قابلیت پردازش اطلاعات در حد معمولی و قابل قبول را دارد. در استوریج TS-231P از حافظه رم 1 گیگابایتی و حافظه رام 512 مگابایتی استفاده شده است. دو درگاه پذیرنده هارد درایو این Nas Storage از هارد دیسک های 2.5 و 3.5 اینچی پشتیبانی می کند. می توان در این دیوایس از هاردهای SSD نیز استفاده کرد که باعث افزایش سرعت انتقال اطلاعات خواهد شد. ذخیره ساز کیونپ مدل TS-231P قابلیت پشتیبانی از RAID شدن هاردها را دارد.

دیگر مشخصات:

فرم ظاهری Storage TS-231P از نوع Tower است. در قاب پشتی استوریج کیونپ می توان دو درگاه RJ-45 LAN 10/100/1000Mbps را مشاهده کرد که از استاندارد IEEE 802.3ad بهره می برند. همچنین در پنل پشتی این دیوایس می توان دو پورت USB 3.0 و در پنل جلویی آن یک پورت USB 3.0 را مشاهده کرد که برای انتقال اطلاعات تعبیه شده اند. برای کاهش دمای داخل این استوریج، شرکت کیونپ از یک عدد فن 7 میلی متری استفاده کرده است که باعث تهویه هوای آن می شود. میزان نویز Storage TS-231P در حدود 19.2 دسی بل است که باعث اذیت کاربر نمی شود. در ادامه هم می توانید جعبه گشایی این Nas Storage را مشاهده کنید:

 

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫2 نظرها

  1. بازتاب: top tv sizes

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده + پنج =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا