اینترنت و شبکهفناوری

بررسی مشخصات فنی رک تیام شبکه مدل TRB-1042P

بررسی امکانات و قابلیت های Network Rack TRB-1042P

بررسی مشخصات فنی رک تیام شبکه مدل TRB-1042P

یکی از دیوایس های مورد نیاز برای ایجاد یک شبکه کارآمد، رک های شبکه هستند. در واقع رک یک قفسه برای قرارگیری سایر تجهیزات شبکه بوده و باعث محافظت از این تجهیزات می شود. در این مقاله قصد داریم به بررسی رک تیام شبکه مدل TRB-1042P بپردازیم که یکی از شرکت های تولیدکننده تخصصی رک های شبکه است. با طیف نیوز همراه باشید… .

امکانات و قابلیت های Network Rack TRB-1042P

رک شبکه TRB-1042P از نوع 42 یونیت بوده و با ارتفاع 197، عرض 60 و عمق 100 سانتی متری طراحی و ساخته شده است. گفتنی است که ارتفاع آن با چرخ یا پایه ثابت تا ارتفاع 205 سانتی متر نیز می رسد. در بخش جلویی Network Rack TRB-1042P یک در توری شکل تک لنگه تعبیه شده است که از قفل سوییچی با دستگیره چرخشی بهره می برد. در بخش کناری آن، پنل های جانبی دو لنگه افقی جای گرفته است که به زبانه کشویی و قفل سوییچی مجهز شده است.

رک تیام شبکه مدل TRB-1042P

 

این نتورک رک تیام شبکه در بخش داخلی خود به ریل های با خمکاری ناودانی مجهز شده است که فضایی برای داخل و خارج کردن کابل های شبکه در داخل ریل ها را می دهد. همچنین برای نظم دادن و هدایت بهتر کابل های شبکه، ریل های عمودی با پهنای بیشتری طراحی و نصب شده اند. در بخش سقف و کف رک تیام شبکه مدل TRB-1042P ورودهای متعددی با ابعاد مختلف تعبیه شده که می توان به راحتی کابل های شبکه با حجم های مختلف را وارد رک و یا از آن خارج کرد.

از دیگر قابلیت های این نتورک رک تیام شبکه می توان به استفاده از ریل هایی با ضخامت 2 میلی متر و همچنین استفاده از ورق های دوبل شده برای استحکام بیشتر اشاره کرد. برای افزایش ایستایی و تحمل وزن بیشتر تجهیزات، شاهد اتصال پیچ و مهره ها به شکل جوشکاری شده در ستون های جلو و عقب هستیم. این رک حداکثر قابلیت پشتیبانی از 4 عدد فن را دارد. Network Rack TRB-1042P با توجه به توضیحات داده برای استفاده به عنوان رک سرور و همچنین رک شبکه بسیار مناسب است.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫2 نظرها

  1. بازتاب: ytmp4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − ده =

دکمه بازگشت به بالا