فناوریلپ تاپ

شرکت اپل از مک بوک پرو جدید خود رونمایی می کند

شرکت اپل از مک بوک پرو جدید خود رونمایی می کند

با توجه اخبار منتشر شده، شرکت Apple امروز از مک بوک پرو جدید خود که دارای صفحه نمایش 16 اینچی و همچنین صفحه کلیدی با طراحی جدید است، رونمایی می کند. با طیف نیوز همراه باشید… .

اخبار مربوط به MacBook Pro جدید اپل

با توجه اخباری که توسط Bloomberg منتشر شده است، کمپانی اپل قصد دارد امروز (13 نوامبر) از مک بوک جدید خود که به صفحه نمایش 16 اینچی مجهز است، رونمایی کند. جالب ترین نکته این است که، کمپانی Apple بعد از رونمایی MacBook Pro، قصد دارد آن را در هفته پیش رو به صورت پیش فروش روانه بازار کند.

با توجه به اخبار منتشر شده، مک بوک پرو جدید Apple دارای قیمتی مشابه با MacBook Pro پانزده اینچی دارد. در نتیجه قیمتی که خریداران برای محصول جدید اپل پرداخت خواهند کرد، چیزی در حدود 2399 دلار می باشد. با توجه به شواهد موجود، قرار است MacBook Pro شانزده اینچی جایگزین نسخه قبلی آن شود، و البته نباید منتظر یک دیوایس پیشرفته تر نسبت به نسخه 15 اینچی آن باشیم.

مک بوک پرو جدید

مک بوک پرو جدید اپل به غیر از مجهز بودن به یک صفحه نمایش بزرگ تر، بر خلاف ورژن 15 اینچی خود از صفحه کلیدی جدید بهرمند شده است. ورژن قبلی MacBook Pro به دلیل داشتن صفحه کلید پروانه ای، یک مشکل اساسی برای کاربران به حساب می آمد. حالا به نظر می رسد این شرکت، تصمیم به تغییر مکانیزم کیبورد در محصول جدید خود گرفته است. در کیبورد MacBook Pro جدید، به جای استفاده از صفحه کلید دردسر ساز پروانه ای، آن را به مکانیزم قیچی مجهز کرده است تا دیگر، مشکلاتی که در قبل گریبان گیر کاربران بود، برطرف شده باشد.

با توجه به اخبار منتشر شده توسط Bloomberg، قرار است این MacBook Pro در اواخر ماه دسامبر در دسترس کاربران قرار بگیرد. این آخرین محصول عرضه شده توسط کمپانی Apple قبل از پایان سال میلادی خواهد بود.

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫8 نظرها

  1. بازتاب: Browning Rifles For Sale
  2. بازتاب: mooie blote borsten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 5 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا