تازه های فناوریفناوریموبایل

سامسونگ نسخه ی گلکسی Note 10 Lite و S10 Lite را به بازار عرضه خواهد کرد

سامسونگ نسخه ی گلکسی Note 10 Lite و S10 Lite را به بازار عرضه خواهد کرد

کمپانی Samsung قصد دارد تا پرچمداران Note 10 و S10 را با قیمتی ارزان تر به علاقمندان این دو سری از گوشی های هوشمند عرضه کند. طبق خبرهای منتشر شده، شرکت سامسونگ در حال ساخت نسخه ی گلکسی Note 10 Lite و S10 Lite می باشد. برای دانستن جزئیات بیشتر با طیف نیوز همراه باشید… .

اطلاعات منتشر شده درباره ی این دو گوشی

Note 10 Lite و S10 Lite
Note 10 Lite , S10 Lite

شرکت سامسونگ در سال جاری، دو مدل گلکسی Note 10 و گلکسی Note 10 Plus را روانه ی بازار کرد. گوشی گلکسی Note 10 با توجه به اینکه از هم خانواده ی خود ارازن تر است، اما همچنان قیمت بالایی را داراست. حال شرکت سامسونگ قصد دارد تا نسخه ی لایت این پرچمدار را که از لحاظ قیمت تفاوتی بسیاری با گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس دارد را به بازار عرضه کند. گفتنیست که، اطلاعاتی در مورد تفاوت سخت افزاری نسخه ی گلکسی نوت 10 لایت با دو هم خانواده ی خود در دسترس نیست.
قابل ذکر است که، سامسونگ قصد دارد گلکسی Note 10 Lite را با رنگ های قرمز و مشکی به قاره ی اروپا عرضه کند، اما اطلاعاتی درباره ی رنگ های آن برای کشور امریکا منتشر نشده است.

Note 10 Lite و S10 Lite
Note 10 Lite , S10 Lite

حال به اخباری که درباره ی گلکسی S10 Lite منتشر شده است می پردازیم. از لحاظ سخت افزاری، گلکسی اس 10 شباهت بسیاری با پرچمدار جدید سری A یا همان گلکسی A91 دارد. گلکسی اس 10 لایت مجهز به پردازنده ی Snapdragon855 می باشد که از همین پردازنده در گوشی گلکسی A91 استفاده شده است. برای این گوشی از یک رم 8GB و حافظه ی داخلی 128GB استفاده شده است.
صفحه نمایش 6.7 اینچی برای گلکسی S10 Lite در نظر گرفته شده است که در قسمت تاپ ناچ آن، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی تعبیه خواهد شد. قاب پشتی این اسمارت فون مجهز به سه دوربین است که، دوربین اصلی آن 48 مگاپیکسل و دو دوربین دیگر که دارای حسگر اولترا واید و حسگر عمق می باشد، به ترتیب 12 و 5 مگاپیکسل خواهد بود.
گلکسی اس 10 لایت مجهز به باتری با ظرفیت 4500mAh و شارژ سریع 45W خواهد بود.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫4 نظرها

  1. Cool blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere?
    A theme like yours with a few simple adjustements would really
    make my blog shine. Please let me know where you got your
    design. With thanks

  2. بازتاب: muaythai ticket

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا