کنسول بازی

رابط کاربری پلی استیشن 5 متفاوت تر از نسخه های قبلی خواهد بود

رابط کاربری پلی استیشن 5 متفاوت تر از نسخه های قبلی خواهد بود

در شرایطی که شرکت مایکروسافت هیچ تصمیمی به تغییر در رابط کاربری کنسول بازی شرکت خود ندارد، سونی تصمیم به عرضه رابط کاربری پلی استیشن 5 متفاوت گرفته است. با طیف نیوز همراه باشید… .

طبق اطلاعاتی که شرکت سونی منتشر کرده است قرار است شاهد یک نوآوری در رابط کاربری پلی استیشن 5 باشیم. این رابط کاربری کاملا جدید است و با نسخه PS4 متفاوت است. با اینکه پیشتر تصور می شد شرکت سونی هیچ تصمیمی به ایجاد تغییرات، ندارد اما شرایط ظاهرا تفاوت پیدا کرده است. با مشاهده تصاویر کنسول بازی Playstation 5 متوجه می شویم که این محصول نسبت به قبل چه پیشرفتی داشته است و این خود نشان می دهد کمپانی سونی هیچ نگرانی بابت توسعه بخشیدن و ایجاد تغییرات جدید فنی و ظاهری در کنسول بازی خود ندارد.

بررسی بیشتر

همانطور که در بالا اشاره شد سونی تصمیم به ایجاد تغییرات گرفته است که یکی از این موارد علاوه بر کنسول بازی Playstation 5 قصد تغییر در این رابط کاربری را نیز گرفته است. یکی از افراد گروه طراحی کنسول بازی Playstation 5، Matt MacLaurin این مطلب را تأیید کرده که رابط کاربری پلی استیشن 5 نسبت به PS4 صد در صد تفاوت پیدا کرده است و ویژگی های کاربردی جدیدی دارد. اما جزئیات دقیق تر و بیشتر در این رابطه ارائه نداده و مشخص نیست که این تغییرات دقیقا شامل چه مواردی می شود.

اما با توجه به اطلاعات منتشر شده تغییرات به اندازه ای هستند که یک رابط کاربری کاملا جدید و متفاوت پیش رو باشد، این یعنی یک داشبورد بسیار جذاب در انتظار گیمر های علاقه مند به کنسول بازی سونی می باشد. تا مدت کوتاهی دیگر می توانیم همراه با عرضه کنسول بازی Playstation 5 شاهد خصوصیات و ظاهر این رابط کاربری نیز باشیم. این کنسول حد اکثر تا شش ماه دیگر درست اوایل سال نو میلادی، به طور رسمی و با قیمت حدود 500 الی 600 دلار عرضه می شود.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫5 نظرها

  1. بازتاب: 1688upx.com
  2. بازتاب: Bauc144
  3. بازتاب: view website

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا