کنسول بازی

کنسول بازی ایکس باکس سری ایکس به تازگی رونمایی شد

کنسول بازی ایکس باکس سری ایکس به تازگی رونمایی شد

پس از مدت های طولانی صبر و حوصله علاقه مندان به بازی، کنسول بازی ایکس باکس سری ایکس معرفی شد. این کنسول بزرگ بازی های ویدئویی که در گذشته آن را با نام اسکارلت می شناختیم، در رویداد گیم اوارد 2019 رسما برای همگان معرفی شد. در ادامه با طیف نیوز همراه باشید… .

کنسول بازی Xbox One X دیزان و ایده پردازی نو و جالبی دارد، و در عین طبق گفته فیل اسپنسر شرکت Microsoft میان طراحی و عملکرد عالی نیز تعادل مناسبی را رعایت کرده است. بدان معنا که نه تنها دیزاین چشم گیری دارد بلکه از لحاظ سخت افزاری و خنک کنندگی نیز در سطح بالایی قرار گرفته است. قطعا مایکروسافت در اولین هدف بندی خود به کیفیت بالای این دستگاه فکر کرده است اما پس از آن به تأیید اسپنسر ظاهر بسیار زیبایی را نیز ارائه داده است.

اگر قصد خرید کنسول Xbox One X را دارید باید این نکته را متذکر شویم که یک مکان ویژه برای این دستگاه کنار تلویزیون خود نیاز دارید، چرا که حدود سه برابر کنترلر ایکس باکس 1 ارتفاع دارد.

قابلیت های سخت افزاری

سرعت عمل کنسول بازی ایکس باکس سری ایکس طبق گفته یکی از مدیرانش، سرعت بسیار بالایی دارد. هارد اس اس دی و رم GDDR6 از مشخصات این دستگاه است. یکی از نکته های مثبت و نقاط قوت این دستگاه سرعت بالای اجرای بازی ها و بارگذاری پرسرعت آن است که این باعث شده گیمر بتواند چند بازی را همزمان اجرا و در میان آنها سوییچ کند.
دسته های بازی کمی کوچکتر شده اند و دیگر حتی در دست های کوچک نوجوانان نیز به راحتی جای میگیرند.

یک نکته قابل توجه در نامگذاری این کنسول این است که مایکروسافت از کلمه سری استفاده کرده که این بدان معناست که میبایست در انتظار چند مدل دیگر نیز در طول این سری باشیم.

کمپانی نامدار مایکروسافت این بار عملکردی به مانند کنسول بازی Xbox One نداشته است و با موفقیت کامل این تولید را معرفی کرده است. ایکس باکس هرچند با توجه به برخی اشتباهات مایکروسافت نتوانست رقیب قدری برای پلی استیشن چهار باشد ولی این بار با قدرتی بیشتر آمده تا دوران اوج قدرتش را دوباره‌ به دست بگیرد.
زمان انتشار ایکس باکس سری ایکس در تعطیلات ابتدایی عید سال میلادی جدید می باشد.

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫6 نظرها

  1. بازتاب: bacon999
  2. بازتاب: pod

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × یک =

دکمه بازگشت به بالا