تازه های فناوریفناوریموبایل

گوشی هواوی Nova 5z رونمایی شد

گوشی هواوی Nova 5z رونمایی شد

طبق خبری که در پست قبلی اعلام کرده بودیم، شرکت Huawei قرار بود که در تاریخ 21 اکتبر (29 مهر) از گوشی هواوی Nova 5z رونمایی کند. ما در ادامه به مشخصات فنی این گوشی می پردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات فنی گوشی نوا 5z

با توجه به مشخصات اعلام شده درباره ی گوشی نوا 5 زد ، این گوشی از همه لحاظ به Nova 5i Pro شباهت دارد و تنها تفاوت آنها را در ادامه خواهیم گفت. برای قلب تپنده ی این گوشی از پردازنده ی Kirin 810 استفاده شده است و همچنین دارای 6 GB رم و مجهز به 64 یا 128 گیگابایت حافظه ی داخلی می باشد. تنها تفاوت، بین این دو گوشی هم خانواده مربوط می شود به، رم 6 GB و حافظه داخلی 64 GB که در گوشی Nova 5i Pro این ویژگی دیده نمی شود. برای نوا 5z در بخش گرافیکی از GPU Turbo استفاده شده است.

گوشی هواوی Nova 5z

صفحه نمایش 6.26 اینچی LCD برای گوشی هواوی نوا 5z مورد استفاده قرار گرفته است که روزنه ای در قسمت سمت چپ بالای این گوشی، برای قرار گیری دوربین سلفی تعبیه شده است. این دوربین دارای رزولوشن 32 مگاپیکسلی می باشد. در قاب پشتی نوا 5z، شاهد 4 دوربین هستیم که، دوربین اصلی آن با رزولوشن 48 مگاپیکسل، دوربین دوم رزولوشن 8 مگاپیکسل با سنسور Ultrawide، دوربین سوم رزولوشن 2 مگاپیکسل با سنسور تشخیص عمق و دوربین چهارم با رزولوشن 2 مگاپیکسل ماکرو تعبیه شده است.

گوشی هواوی Nova 5z

گوشی نوا 5 زد با رابط کاربری EMUI 9.1 و سیستم عامل Android 9pie به بازار عرضه می شود. باتری که برای این گوشی استفاده شده دارای ظرفیت 4000mAh می باشد که قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 20W را دارا می باشد. این گوشی با 3 رنگ آبی، سبز و مشکی ارائه می شود. همچنین قیمت آن با توجه به حافظه داخلی، بین 225 تا 255 دلار خواهد بود.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا