برنامه اندرویدنرم افزار و اپلیکیشن

قابلیت اجرای بازی های ایکس باکس با استفاده از اپلیکیشن Xbox Game Streaming بر روی گوشی

قابلیت اجرای بازی های ایکس باکس با استفاده از اپلیکیشن Xbox Game Streaming بر روی گوشی

شرکت Microsoft با ارائه اپلیکیشن Xbox Game Streaming ، به کاربران گوشی های اندرویدی امکان بازی کردن بازی های Xbox One را در داخل موبایل داده است. با طیف نیوز همراه باشید… .

نحوه بازی با اپلیکیشن ایکس باکس گیم استریمینگ

طبق گفته یکی از مدیران Xbox شرکت مایکروسافت ، برخی از اعضای این کمپانی به منظور آزمایش این اپلیکیشن که از طریق دو برنامه Alpha و Alpha Skip-Ahead در امریکا و بریتانیا انجام شد، هم اکنون امکان استفاده از اپلیکیشن Xbox Game Streaming وجود دارد. با نصب این نرم افزار بر روی گوشی یا تبلت خود، می توانید بازی های Xbox One را اجرا کنید.

شما برای نصب و اجرای اپلیکیشن ایکس باکس گیم استریمینگ  به موارد زیر احتیاج دارید:

گوشی یا تیلت دارای سیستم عامل اندروید 6 به بالا و بلوتوث نسخه 4 به بالا باشد
یک عدد دسته Xbox One بلوتوثی

برای اجرای بازی های ایکس باکس، به غیر از داشتن یک گوشی یا تبلت اندرویدی، به سرویس NAT باز نیاز است، و حداقل پهنای باند برای آپلود حدود 4.75 Mb/s و در بهترین شرایط به 9 Mb/s نیاز است. بهترین حالت نرخ تاخیر 60 m/s یا کمتر و حداکثر 128 m/s باید باشد تا بتوانید بازی را در بهترین شرایط اجرا کنید. گفتنی است که برای اجرای بازی بر روی گوشی، حتما باید کنسول Xbox One نیز باید روشن باشد.همانطور که قبلا گفتیم، برای برقراری ارتباط بین دسته بازی ایکس باکس وان و گوشی یا تبلت اندوریدی، باید گوشی یا تبلت به بلوتوث نسخه 4 به بالا مجهز باشند که در غیر اینصورت امکان اتصال بی سیم بین این دو برقرار نخواهد شد.

استفاده از اپلیکیشن Xbox Game Streaming فعلا به صورت عمومی قابل دسترسی نیست و فقط اعضای خود مجموعه ایکس باکس قابلیت استفاده از آن را دارند؛ اما انتظار می رود که کمپانی مایکروسافت این نرم افزار را به زودی و به شکل عمومی منتشر کند. شما از طریق لینک زیر می توانید این اپلیکیشن را دانلود کنید:

اپلیکیشن Xbox Game Streaming

امتیاز 3.3 از 9 رای

نوشته های مشابه

‫4 نظرها

  1. بازتاب: site
  2. بازتاب: non gamstop casinos
  3. بازتاب: Buy Guns In usa

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 + سه =

دکمه بازگشت به بالا