نرم افزار و اپلیکیشن

برترین نرم افزار و بازی اندروید 2019 به انتخاب گوگل و کاربران

برترین نرم افزار و بازی اندروید 2019 به انتخاب گوگل و کاربران

چیزی تا پایان سال میلادی باقی نمانده است که شرکت گوگل برترین نرم افزار و بازی سال 2019 را منتشر کرده است. با طیف نیوز همراه باشید… .

شرکت گوگل بیشترین سهم انتخاب را در اختیار کاربران خود قرار داده است تا آن ها بتوانند برترین نرم افزار و بازی اندروید را انتخاب کنند. خود گوگل هم به طور جداگانه، انتخاب های خود را در زمینه بهترین اپلیکیشن و بازی اندروید را انجام داده است که از لحاظ بازی، کاربران و گوگل انتخاب یکسانی داشته اند.

بازی

برترین نرم افزار

بازی CALL OF DUTY MOBILE با توجه به اینکه آغازی خوبی نداشت اما توانست با اختلاف به عنوان بهترین بازی در سال 2019 انتخاب شود. این بازی در عرض دو ماه توانست بیش از 50 میلیون بار دانلود شود و امتیاز 4.5 را از طرف کاربران دریافت کند که بر همین اساس حدود شش میلیون کاربر این امتیاز را به این بازی داده اند.

اپلیکیشن

برترین نرم افزار

در زمینه برترین نرم افزار اندرویدی انتخاب های زیادی وجود دارد که در این قسمت، انتخاب بهترین نرم افزار اندرویدی از دید گوگل با کاربران متفاوت است. در این قسمت کاربران به اپلیکیشن ویرایشگر ویدئو Video Editor – Glitch Video Effect رای داده اند اما گوگل نرم افزار Ablo را به عنوان برترین برنامه اندرویدی انتخاب کرده است. نرم افزار Ablo با بیش از یک میلیون بار دانلود و امتیاز 4.3 در قیاس با اپلیکیشن ویرایشگر ویدئو که بیش از 10 میلیون بار دانلود و امتیاز 4.6، از نظر کاربران به عنوان برترین نرم افزار انتخاب نشده است. نرم افزار ABLO قابلیت ترجمه چت ها و تماس های ویدئویی دارا است و به همین خاطر، امکان مکالمه با تمام افرادی که به زبان دیگر گویش می کنند وجود دارد.

همچنین Google Play فیلم انتقام جویان پایان بازی را به عنوان پرفروش ترین فیلم و کاربران آن را به عنوان محبوب ترین فیلم انتخاب کرده اند. گفتنی است که کتاب الکترونیکی داستان های ترسناک برای گفتن در دل تاریکی هم در جایگاه دوم پرفروشترین کتاب الکترونیکی قرار گرفته است.

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫4 نظرها

  1. بازتاب: 호두코믹스
  2. بازتاب: join illuminati
  3. بازتاب: More hints

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 1 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا