برنامه آیفوننرم افزار و اپلیکیشن

برترین بازی‌ ها و برنامه های 2019 اپل در اپ استور کدامند؟

برترین بازی‌ ها و برنامه های 2019 اپل در اپ استور کدامند؟

کمپانی نامدار اپل در سال جاری برترین بازی‌ ها و برنامه های 2019 اپل در app store را معرفی کرده است. در ادامه این بخش موارد برتر این اپلیکیشن ها و بازی ها را باهم بررسی خواهیم کرد. با طیف نیوز همراه باشید… .

تمام بازی ها و برنامه های برتر معرفی شده از سوی شرکت اپل برای تمام گجت های آیپد، اپل تی وی، آیفون و مک مصداق دارند.
به عنوان رتبه اول در راستای معرفی برترین بازی‌ها و برنامه های 2019 اپل در اپ استور Spectre Camera برترین اپلیکیشن و Children of the Light برترین بازی های اپلی معرفی شدند.

اپلیکیشن برتر

رتبه بندی برترین بازی‌ها و برنامه های 2019 اپل در اپ استور با کمک برنامه اسپکتر کمرا به عنوان اپلیکیشن برتر در برترین بازی ها و برنامه های 2019 اپل می توانید عکاسی های با نوردهی بسییار بالا را بدون هیچ تجهیزات خاصی انجام دهید. تولید کنندگان این اپلیکیشن برخلاف اغلب موارد دیگر بی آنکه تنها به فکر کسب درآمد باشند یک برنامه پرکاربرد را در اختیار مخاطبان قرار داده اند از این رو مورد توجه اپل قرار گرفته است.

برترین بازی

برترین بازی‌ ها

بازی پر ماجرای چیلدرن آف د لایف منتخب بخش بازی ها در رتبه بندی برترین بازی ها و برنامه های 2019 اپل در اپ استور میباشد. در این گیم پر هیجان میتوانید با پرواز بر فراز آسمان معماهای مختلف را کشف و رمزگشایی کنید. در این بازی امکان تعامل با دیگر گیمر ها نیز برقرار است و این خود بر جذابیت بازی افزوده است. گرافیک فوق العاده حرفه ای و جذاب و در عین حال رایگان بودن این بازی بر پرطرفدار کردن آن کاملا اثر گذار بوده است.

بازی دیگر در رتبه بندی اپل یک بازی از سرویس اشتراک گذاری آرکید است به نام Sayonara Wild Hearts.

برترین بازی‌ ها
با داشتن اشتراک سرویس اپل آرکید به راحتی می توانید اسن بازی را بدون پرداخت هزینه دریافت و از دوچرخه سواری ها و شمشیر زنی ها ی این بازی لذت ببرید و در عین حال هارمونی های جهان را کشف کنید.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا