سخت افزارمادربرد

مادربرد ایسوس ROG Zenith II Extreme چه قابلیت هایی دارد

مادربرد ایسوس ROG Zenith II Extreme چه قابلیت هایی دارد

مادربرد ایسوس ROG Zenith II Extreme رکوردهای overclock را شکست. ریزن Threadripper 3000 بورد یکی از قابلیت های جدید این مادر برد است که در این بخش با جزئیات این خبر بیشتر آشنا شویم. با طیف نیوز همراه باشید… .

در روز های ابتدایی رونمایی جدیدترین تراشه های AMD از سری Threadripper مادربرد ایسوس ROG Zenith II Extreme رکورد های ارزشمندی در زمینه های پردازشی را متعلق به خود کرد. در این بخش از طیف نیوز به بررسی مشخصات این مادر برد خواهیم پرداخت.

قابلیت ها

مادربرد ایسوس ROG Zenith II Extreme با استفاده از سیستم برق رسانی خاص شرکت Asus برای بخش تراشه ها با کمک مدار تغذیه شانزده فاز، میزان آمپراژ هفتاد آمپری را برای هر فاز ایجاد کرده است. ویژگی قابل توجه برای این مدار تغذیه این است که، به طور مرتب توسط هیتسینکی تجهیز شده به فناوری دایرکت سی یو به طور غیر فعال خنک می گردد. در شرایطی نیز که این دما به 60 درجه برسد دو فن با فعالیت به موقع خود دما را به تعادل می رسانند.

مادربرد ایسوس

همچنین این مدار تغذیه دارای دو درگاه ورودی هشت پین و یک درگاه شش پینی می باشد که به فناوری پروکول تجهیز شده است.

از اجزای این مدار تغذیه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

VRM با ماسفت های Infineon TDA21472 و با قابلیت جابه جایی جریان برق هفتاد آمپری، choke پلیمر آلومنیومی میکرو فاین جهت فیلتراسیون جریان های عبوری از ماسفت درایورها و همچنین خازن های 10 K مهم ترین اجزا می باشند.

فناوری اوپتیمم 3 در مادربرد ایسوس ROG Zenith II Extreme قابلیت دستیابی به فرکانس حافظه 4733 مگاهرتز برا هر هشت شکاف حافظه و همچنین قابلیت محساباتی پردازشی بسیار عالی، به شکلی بسیار ساده در این مادر برد Asus وجود دارند.

تراشه های جدید با کمک PCIe® 4.0 قابلیت دسترسی به ماکسیمم سرعت در شکاف های توسعه، و همچنین بکارگیری نسل جدید درایورهای M. 2 نیز موجود می باشد.

مادربرد ایسوس قابلیت استفاده از پنج درایو NVMe نسل جدید را مقدور ساخته است. همچنین جهت ردو بدل کردن داده ها در بستر اطلاعاتی متفاوت در این مادر برد یک controller ده گیگابایت برثانیه برای شبکه و رابط شبکه وایرلس وای فای شش و جدیدترین درگاه های یو اس بی 3.2 Gen 2 را در نظر گرفته است.

شخصی سازی

جهت شخصی سازی کامل در مادربرد ایسوس مذکور از یک لایو دش ال ای دی بهره گرفته شده است که افزون بر نشان دادن وضعیت سیستم در زمان پست با آپدیت بایوس به شکل گرافیکی قابلیت نشان دادن محتوای گرافیکی کامل را نیز برقرار می سازد. البته در حال حاضر نیز نورپردازی هایی AuraSync به صورت پیش فرض در دسترس می باشند.

در نهایت نیز لازم به ذکر است که کارت صوتی مادربرد ایسوس ROG Zenith II Extreme با فناوری SupremeFX موجود می باشد. و برای شندین با کیفیت ترین موسیقی ها و اصوات برنامه Sonic Studio II و DTS : Sound Unbound همراه کارت صوتی 8 کاناله این مادر برد Asus هستند.

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫6 نظرها

  1. بازتاب: buy camino gummies
  2. بازتاب: dig this

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک + 4 =

دکمه بازگشت به بالا