فناوری

مشارکت Samsung و Xbox در سرویس کلاود گیمینگ

مشارکت Samsung و Xbox در سرویس کلاود گیمینگ

در خبر جدیدی که به تازگی از سامسونگ و ایکس باکس منتشر شد، ایکس کلاود آینده ای جدید در انتظار خواهد داشت. دو شرکت Samsung و Xbox در رویداد اختصاصی سالانه Unpacked برای ارائه سرویس کلاود گیمینگ همکاری خواهند کرد. با طیف نیوز همراه باشید… .

شرکت پرنام و آوازه سامسونگ اخیرا فعالیت های چشمگیری در زمینه تولید محصولات جدید داشته و اینبار نیز قصد دارد تا همکاری جدیدی را رقم زند. این کمپانی به تازگی سه پرچمدار گلکسی اس 20، گلکسی اس 20 پلاس و گلکسی اس 20 اولترا را معرفی کرده و اسفند ماه امسال نیز وارد بازار خواهد کرد. همچنین از یک گوشی منعطف جدید نیز رونمایی و نظر همگان را به خود جلب کرده است. علاوه بر این اقدامات، شرکت Samsung خبر از همکاری های جدید با گوگل، نت فلیکس و مایکروسافت داده است. همکاری سامسونگ با شرکت مایکروسافت تأثیر زیادی بر جهن فناوری خواهد گذاشت.

جزئیات بیشتر اخبار

یکی از مدیران شرکت سامسونگ به تام دیوید پاک، در رویداد آنپک خبر از یک همکاری و فعالیت جدید این شرکت با Xbox در زمینه کلاود گیمینگ و یا همان سرویس ابری بازی داده است. این منبع خبری اطلاعات بیشتری از این خبر در اختیار کاربران قرار نداده و جزئیات بیشتر را به آینده موکول کرده است.

وی علاوه بر این خبر از یک بازی به نام فروزا استریت داد که قرار است در گوشی های گلکسی سامسونگ ارائه شود. بازی که طرفداران آن قبلا در ویندوز 10 سرگرم آن بودند و از این پس می توانند در گوشی هوشمند خود با آن زمان بگذرانند.

شرکت مايکروسافت در حال حاضر سرویس ابری بازی استریم خود به نام project xcloud را تست می کند. این سرویس ظاهرا قرار است با کنسول بازی جدید ردموندی ها وارد بازار شود.

علارقم تلاش خبر نگاران، شرکت Samsung هیچ اطلاعات خبری مبنی بر شراکت و همکاری خود با گروه شرکت Xbox در اختیار قرار نداد. اما مایکروسافت وعده داده که به زودی خبرهایی جدید از همکاری خود جهت ارائه کلاود گیمینگ یا سرویس ابری بازی منتشر خواهد کرد. این شرکت اظهار می کند که،

گیمرها و علاقه مندان به بازی با کنسول های بازی، این حق را دارند که در تمام دنیا به بهترین و بزرگترین و باکیفیت ترین دستگاه ها و بازی ها دسترسی پیدا کنند. همکاری با کمپانی نامدار Samsung می تواند قدم بزرگی در جهت پیشرفت در مسیر پراجکت ایکس کلاود نیز باشد.

امتیاز 4.5 از 2 رای

نوشته های مشابه

‫7 نظرها

  1. بازتاب: Career & Life Advisor
  2. بازتاب: ufabtb
  3. بازتاب: นิโคเรท

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا