فناوریموبایل

سرانجام سامسونگ از گوشی گلکسی M31 رونمایی کرد

سرانجام سامسونگ از گوشی گلکسی M31 رونمایی کرد

شرکت سامسونگ بالاخره از گوشی میان رده خانواده M یعنی گوشی گلکسی M31 رونمایی کرد. گوشی ام 31 دارای قابلیت های ویژه ای نسبت به M30 و M30s است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات فنی گوشی سامسونگ ام 31

کیفیت وضوح صفحه نمایش 6.4 اینچی گوشی سامسونگ ام 31 FullHD بوده و همچنین نمایشگر آن از نوع Super AMOLED است. صفحه نمایش گوشی گلکسی M31 از نسبت ابعاد به تصویر 19.5 به 9 بهره می برد. در بخش بالایی این گوشی هوشمند شاهد یک بریدگی قطره ای هستیم که دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در آن تعبیه شده است.

گوشی گلکسی M31

در قاب پشتی گوشی سامسونگ M31 شاهد قرارگیری یک ماژول دوربین مستعطیلی هستیم که چهار دوربین در آن تعبیه شده است. دوربین اصلی آن به سنسور 64 مگاپیکسلی مجهز است که با قابلیت Pixel Binning توانایی گرفتن عکس با رزولوشن 16 مگاپیکسلی را دارا است. دوربین دوم از سنسور 8 مگاپیکسلی Ultrawide و دوربین سوم از سنسور 5 مگاپیکسلی Macro و دوربین چهارم از لنز 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق بهره می برند.

قلب تپنده گوشی سامسونگM31 به تراشه Exynos 9611 مجهز است که توسط رم 6/4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64/128 گیگابایتی همراهی می شود. چیپ حافظه به کار رفته در این گوشی هوشمند بر پایه استاندارد UFS 2.1 است. همچنین گوشی گلکسی M31 از درگاه کارت حافظه خارجی پشتیبانی می کند.

دیگر مشخصات:

گوشی گلکسی M31

باتری به کار رفته در گوشی Galaxy M31 دارای ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت است که از فناوری شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می کند. قابلیت شارژ سریع در میان گوشی های خانواده M افزایش یافته اما با توجه به ظرفیت بالا باتری آن، زمان شارژ کامل این گوشی هوشمند زمان بر خواهد بود. حسگر اثر انگشت این گوشی هوشمند در پنل پشتی گوشی Galaxy M31 قرار گرفته است. از دیگر مشخصات آن می توان به درگاه جک 3.5mm، بلوتوث ورژن 5.0 و رادیو FM اشاره کرد. گوشی گلکسی ام 31 در دو رنگ آبی و مشکی عرضه خواهد شد.

امتیاز 4.7 از 3 رای

نوشته های مشابه

‫3 نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × دو =

دکمه بازگشت به بالا