فناوریموبایل

شرکت هواوی از گوشی میت 40 پرو رونمایی کرد

هواوی گوشی پرچمدار Mate 40 Pro را معرفی کرد

شرکت هواوی از گوشی میت 40 پرو رونمایی کرد

سرانجام شرکت هواوی از گوشی های پرچمدار سری Mate رونمایی کرد. در ادامه به بررسی مشخصات گوشی میت 40 پرو خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات گوشی Mate 40 Pro

طراحی و صفحه نمایش

در نگاه اول، گوشی میت 40 پرو یک گوشی تقریبا بدون حاشیه با لبه های خمیده بوده که یک روزنه کپسولی شکل بر روی نمایشگر آن تعبیه شده است که محل قرارگیری دو دوربین سلفی این گوشی هوشمند به حساب می آید. وجود لبه های منحنی شاید مشکلات لمس تصادفی را به ذهن ها بیاورد که هواوی برای رفع این مشکل از الگوریتم های به خصوصی استفاده کرده است تا کاربر با این مشکل مواجه نشود و به راحتی بتواند از این گوشی پرچمدار بهره ببرد. در قسمت سمت راست گوشی هواوی میت 40 پرو شاهد قرارگیری دکمه پاور آن هستیم. درگاه تعبیه کردن سیم کارت در قسمت زیرین و در کنار پورت شارژ قرار گرفته است. در بخش بالایی آن نیز تنها از مادون قرمز استفاده شده و در پنل پشتی گوشی Huawei Mate 40 Pro نیز تنها یک ماژول دوربین دایره ای شکل جای گرفته است.

مشخصات سخت افزاری

گوشی میت 40 پرو

هواوی برای اجرای سریع و عملکرد عالی گوشی هواوی میت 40 پرو از تراشه Kirin 9000 استفاده کرده است که توسط رم 8 گیگابایتی همراهی می شود. همچنین این تراشه به یک مودم اینترنت نسل 5 مجهز شده و از پردازنده گرافیکی Mali-G78 MP24 نیز بهره می برد که عملکرد بسیار عالی در اجرای بازی ها و برنامه های گرافیکی برای این گوشی هوشمند به ارمغان می آورد. برای ذخیره سازی اطلاعات هم گوشی Huawei Mate 40 Pro از حافظه داخلی 256 گیگابایتی پشتیبانی می کند. همچنین می توان برای ارتقا فضای ذخیره سازی اطلاعات، از کارت حافظه خارجی نیز استفاده کرد.

دوربین

گوشی میت 40 پرو

یکی از مهمترین بخش های گوشی که برای کاربران همیشه جذاب بوده، دوربین گوشی است. گوشی هواوی Mate 40 Pro در پنل پشتی خود به یک ماژول دوربین دایره ای شکل با چهار لنز دوربین مجهز شده است. دوربین اصلی آن از لنز 50 مگاپیکسلی واید با دیافراگم f/1.9، دوربین دوم از لنز 12 مگاپیکسلی پریسکوپی با قابلیت بزرگنمایی 5 برابر اپتیکال و دیافراگم f/3.4، دوربین سوم از لنز 20 مگاپیکسلی اولتراواید با دیافراگم f/1.8 و دوربین آخر از لنز TOF 3D بهره می برد. از دیگر قابلیت های دوربین آن می توان به فیلم برداری 4K آن اشاره کرد.

دیگر قابلیت ها:

گوشی هواوی میت 40 پرو برای تامین انرژی خود از باتری 4400 میلی آمپر ساعت بهره می برد که قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 66 واتی، شارژ سریع بی سیم 50 واتی و شارژدهی 5 واتی است. سنسور اثر انگشت آن از نوع زیر صفحه ای است، همچنین برای امنیت بیشتر از قابلیت Face ID نیز بهره می برد. گوشی Mate 40 Pro با رابط کاربری EMUI 11 مبتنی بر اندروید 10 عرضه می شود. این گوشی نیز مانند سایر گوشی های هواوی از برنامه گوگل پلی پشتیبانی نمی کند اما کاربر در عوض می تواند با استفاده از فروشگاه AppGallery اقدام به دانلود برنامه های مد نظر خود کند.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫6 نظرها

  1. Do you mind if I quote a couple of your articles as long asI provide credit and sources back to your website?My blog site is in the very same niche as yours and my users would certainly benefit from some of the information you present here.Please let me know if this okay with you. Thanks!

  2. بازتاب: 뉴토끼
  3. بازتاب: vigrxplus
  4. بازتاب: แทง ROV

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا