اینترنت و شبکهفناوری

معرفی رک سرور تیام شبکه مدل TRI-1042p

بررسی مشخصات فنی رک TRI-1042p

معرفی رک سرور تیام شبکه مدل TRI-1042p

یکی از مهمترین اجزا تشکیل دهنده دیتاسنترها، رک سرورها هستند. Rack Server ها با توجه به نوع ساختاری که دارند، برای جلوگیری از رسیدن آسیب به تجهیزات شبکه مورد استفاده قرار می گیرند و نقش محافظتی برای این دستگاه ها ایفا می کنند. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی و بررسی امکانات رک سرور تیام شبکه مدل TRI-1042p خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

بررسی ویژگی های رک TRI-1042p

ابعاد و بدنه

رک سرور تیام شبکه مدل TRI-1042p در ابعاد 100 سانتی متر عمق، 60 سانتی متر عرض و 202 سانتی متر ارتفاع تولید شده است. این رک سرور دارای تعداد 42 یونیت بوده و وزن آن در حدود 147.5 کیلوگرم است. در بخش جلویی این Rack Server شاهد قرارگیری یک در توری قوسی شکل با قاب فلزی مجهز به قفل الکترومغناطیسی هستیم که مجهز به دستگاه کنترل از راه دور RF است. در بخش پشتی رک TRI-1042p از یک در توری دو لنگه با قفل سوییچی و دستگیره چرخشی استفاده شده است. همچنین بخش کناری آن به پنل جانبی دو لنگه افقی مجهز شده که از زبانه کشویی و قفل سوییچی بهره می برد. از قابلیت های ویژه این رک تیام شبکه می توان به تعبیه شدن فضایی در ستون رک برای قرار دادن پنل توزیع برق بدون اشغال فضای مفیدی از رک اشاره کرد.

آرایش کابل

برای آرایش و هدایت کابل های شبکه، رک سرور تیام شبکه مدل TRI-1042p از خمکاری ناودانی ریل ها بهره می برد که بر روی این ریل ها پانچ های بیضی شکل تعبیه شده که باعث سهولت در ورود و خروج کابل ها می شوند. همچنین برای هدایت بهتر کابل های شبکه شاهد افزایش پهنای ریل های عمودی و تعبیه پانچ های T شکل بر روی آن ها و بازوهای تقویتی هستیم که این پانچ ها در جهت نصب نگهدارنده کابل مورد استفاده قرار می گیرند. در بخش سقف و کف رک TRI-1042p شاهد قرار گیری تعدادی ورودی کابل با ابعاد متفاوت هستیم که امکان وارد و خارج کردن کابل های شبکه با حجم های متفاوت را می دهد.

استحکام

برای افزایش استحکام و مقاومت این رک تیام شبکه از ریل هایی با ضخامت 2 میلی متر و همچنین ورق های دوبل شده و تغییر در شکل خمکاری ستون و ریل ها استفاده شده است. از دیگر اقدامات تیام شبکه برای افزایش استحکام این رک سرور می توان به تغییر اتصال پیچ و مهره ای به صورت جوشکاری شده به ستون های جلو و عقب اشاره کرد.

دیگر مشخصات:

رک سرور تیام شبکه مدل TRI-1042p به یک سیستم هوشمند دیجیتال با 2 صفحه نمایشگر LED مجهز شده که میزان دما و ولتاژ برق را نمایش داده و می توان با استفاده از آن، دما و ولتاژ را کنترل کرد. از دیگر ویژگی های این Server Rack می توان به مجهز بودن آن به غبارگیر مویی در مسیر عبور کابل از سقف اشاره کرد.

رک ایستاده 100 عمق PAYA SYSTEM مدل PSH ( HP ) - 42U

رک ایستاده 100 عمق PAYA SYSTEM مدل PSH ( HP ) - 42U

رک ایستاده (جوشی مخابراتی) 110 عمق PAYA SYSTEM مدل Mini Rack-47U

رک ایستاده (جوشی مخابراتی) 110 عمق PAYA SYSTEM مدل Mini Rack-47U

رک ایستاده 100 عمق PAYA SYSTEM مدل Teta-Gama-42U

رک ایستاده 100 عمق PAYA SYSTEM مدل Teta-Gama-42U

رک ایستاده 100 عمق PAYA SYSTEM مدل Teta-Gama-44U

رک ایستاده 100 عمق PAYA SYSTEM مدل Teta-Gama-44U

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫64 نظرها

  1. بازتاب: 토렌트 다운

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا