فناوریموبایل

گوشی های خانواده آیفون 12 به زودی عرضه خواهند شد

گوشی های خانواده آیفون 12 به زودی عرضه خواهند شد

شرکت اپل به زودی و طی هفته های آتی چهار گوشی هوشمند از خانواده آیفون 12 را به صورت انبود تولید خواهد کرد. در ادامه این بخش به جزئیات بیشتر این خبر خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

طبق گزاراشات متنوع از منابع خبری مختلف عرضه نهایی گوشی ها هوشمند اپل از خانواده آیفون 12 تا حدود دوماه دیگر به تعویق افتاده است. طبیعتا این تأخیر نیز به شیوع کرونا ویروس مربوط می شود. جالب است بدانید شرکت اپل هنوز رسما اطلاعاتی دقیق از این محصولات از خانواده iPhone 12 را منتشر نکرده است اما با افشاگری های اشخاصی مثل جان پراسر اکنون جزئیات و اطلاعات بسیاری در دسترس داریم.

مشخصات و جزئیات بیشتر خبر

همچنین با توجه به گزارشات اخیر دیجی تایمز تا روزهای پایانی ماه میلادی جاری، قسمت دوم از مراحل اجرایی آزمایش و اعتبار سنجی های آزمایشی را پایان می دهد و تا اواخر تابستان امسال به صورت رسمی تولیدات انبود گوشی های خانواده آیفون 12 را آغاز خواهد کرد. البته هنوز مشخص نیست هر چهار مدل باهم عرضه می شوند و یا به نوبت. این محصولات عبارتند از: آیفون12، آیفون12مکس، آیفون12پرو، آیفون12 پرومکس که به ترتيب دارای صفحه نمایش های 5.4، 6.1، 6.1 و 6. 7 اینچی می باشند.

مشخصات فنی

چهار گوشی مذکور از خانواده iPhone 12 مجهز به صفحه نمایش OLED بوده و از شبکه 5G نیز پشتیبانی می کنند. احتمالا نمایشگر در آیفون12 و آیفون12 مکس توسط کمپانی BOE و یا ال جی دیسپلی ساخته شده است. صفحه نمایش دو گوشی دیگر نیز توسط شرکت سامسونگ ساخته شده است. احتمال می رود دو مدل پرچم دار یعنی آیفون 12 پرو و پرو مکس به علت اعمال تغییراتی در آنتن نسبت به دو محصول دیگر با تأخیر عرضه می شوند. هرچند همچنان تمام این نظریات تا زمان تایید رسمی شرکت اپل بر اساس احتمال است.
پردازنده های هر چهار مدل A14 و حافظه رم نیز 4 یا 6 گیگابایتی می باشند.

قیمت

مدل پایه با 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی 649 دلار
آیفون12مکس با 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی 749 دلار
آیفون12پرو با 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی 999 دلار
آیفون12 پرومکس با 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی 1099 دلار می باشد.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + یازده =

دکمه بازگشت به بالا