حافظهسخت افزار

معرفی و خرید هارد اینترنال وسترن دیجیتال Purple WD40PURX

بررسی مشخصات فنی Western Digital Purple WD40PURX

معرفی و خرید هارد اینترنال وسترن دیجیتال Purple WD40PURX

برای ذخیره کردن اطلاعات، سیستم های کامپیوتری به هارد دیسک های اینترنال مجهز شده اند. یکی از کمپانی های تولید کننده Internal Hard Drive ، شرکت وسترن دیجیتال است. در این مطلب به معرفی و مشخصات فنی هارد اینترنال وسترن دیجیتال Purple WD40PURX خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

بررسی مشخصات فنی هارد Western Digital Purple WD40PURX

شرکت وسترن دیجیتال هارد دیسک هایی با قابلیت های متنوع تولید می کند که هر کدام از آن ها را با رنگی خاص عرضه می کند که نشان دهنده نوع عملکرد و کارایی آن است. این کمپانی هارد درایو های با رنگ بنفش را برای ذخیره سازی تصاویر دوربین و منطبق بر استانداردهای نظارت تصویری طراحی و ساخته شده است. هارد اینترنال وسترن دیجیتال Purple WD40PURX از پایداری خوبی برخوردار بوده و عمر آن نیز در قیاس با هاردهای معمولی طولانی تر است.

هارد اینترنال وسترن دیجیتال Purple WD40PURX

وسترن دیجیتال، هارد Purple WD40PURX را با ابعاد 147×101.6×26.1 میلی متر و وزن 640 گرم عرضه می شود. این Internal Hard Drive به تکنولوژی AllFrame مجهز شده که وجود آن باعث کاهش میزان فریم های از دست رفته در هنگام ضبط تصاویر می شود. سایز هد هارد Purple WD40PURX 3.5 اینچی است و از رابط SATA 3.0 پشتیبانی می کند. حافظه کش به کار رفته در آن 64 مگابایت بوده و دارای سرعت چرخش 5400 دور در دقیقه است.

هارد Western Digital Purple WD40PURX توانایی تحمل شوک GS 65 در هنگام خواندن اطلاعات و 250 GS در زمان آماده به کار را دارد. این هارد دیسک قابلیت انتقال اطلاعات با سرعت 6 گیگابایت بر ثانیه را دارد که از سرعت خوبی در میان هاردهای HDD برخوردار است. از دیگر قابلیت های هارداینترنال وسترن دیجیتال Purple WD40PURX می توان به ثبت تصاویر همزمان 32 دوربین اشاره کرد که برای سیستم های نظارتی قابلیت بسیار مهمی به شمار می رود.

 

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫13 نظرها

  1. Hello there, I found your blog via Google while looking for a comparable topic, your site came up, it seems great.

    I have bookmarked it in my google bookmarks.

    Hello there, just became alert to your blog via Google, and located that it’s really informative.
    I am gonna watch out for brussels. I’ll appreciate if you happen to
    proceed this in future. Many other folks will
    likely be benefited from your writing. Cheers!

  2. بازتاب: aksara178
  3. بازتاب: PANDA555

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − 19 =

دکمه بازگشت به بالا