آموزشآموزش کامپیوترآموزش کامپیوترسیستم عاملفناوری

هشدار! آخرین نسخه ویندوز 10 (آپدیت 28 ژانویه 2020) را نصب نکنید

هشدار! آخرین نسخه ویندوز 10 (آپدیت 28 ژانویه 2020) را نصب نکنید

یک مشکل بزرگ در آخرین نسخه ویندوز 10 این روز ها وجود پکیج KB4532695 است که موجب نمایش صفحه مرگ آبی و اختلالاتی دیگر می شود. در این بخش به بررسی این مشکل خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

اگر شما کاربر طیف نیوز هم با صفحه مرگ آبی در آخرین نسخه ویندوز 10 مواجه شده اید و به دنبال رفع مشکل ویندوز 10 جدید خود هستید این مطلب را از دست ندهید. آنطور که مشخص است این اختلال به روز رسانی windows 10 بیست و هشتم از اولین ماه سال 2020 و آپدیت اختیاری KB4532695 شرکت مایکروسافت مربوط می شود.

مشکل تنها به اینجا ختم نمی شود. در برخی موارد دیگر افراد پس از نصب این نسخه با اختلالاتی در Drive های کامپیوتر و یا صدای رایانه خود و یا حتی سرعت کند بوت ویندوز مواجه شده اند. در ورژن قبلی windows 10 مشکل فایل اکسپلورر مشاهده شده بود، حال جالب است بدانید این پکیج جدید نه تنها به رفع مشکل ویندوز 10 در نسخه قبلی نپرداخته بلکه اختلالاتی جدید همچون صفحه مرگ آبی را نیز مهمان رایانه های کاربران خود کرده است.

آخرین نسخه ویندوز 10

بررسی های بیشتر

قبلا در مقاله ی دیگر نگران مشکلات خطای صفحه مرگ آبی windows 10 نباشید مواردی را در این رابطه بررسی کرده بودیم ولی در رابطه با رفع مشکل ویندوز 10 در نسخه جدید KB4532695 علت را باید در درایو ها جست و جو کرد. دیلیل بروز مشکل در آخرین نسخه ویندوز 10 می تواند مربوط به مشکل در اجرای رجیستری و یا وجود بعضی خطاهای داخلی باشد. این مشکلات می تواند هم به نرم افزار و هم سخت افزار مربوط باشد.

چه باید کرد؟

چاره ای نیست، پکیج اختیاری KB4532695 آخرین نسخه ویندوز 10 را کلا حذف کنید. این یک به روز رسانی دستی و کاملا اختیاری بوده است پس اگر هنوز از قسمت دانلود و نصب اقدام تازه ای نکرده اید دست نگه دارید. رفع مشکل ویندوز 10 جدید راه حل عجیب و غریبی ندارد تنها کافیست برای خلاصی از مشکلان مربوط به صفحه مرگ آی و دیگر مواردی که در بالا ذکر شد، این نسخه را حذف کنید و تا دریافت بروزرسانی های جدید کمی تأمل کنید.

امتیاز 5 از 2 رای

نوشته های مشابه

‫14 نظرها

  1. بازتاب: Cocaine Powder
  2. بازتاب: springfield farms carts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × دو =

دکمه بازگشت به بالا