پوشیدنی هافناوری

شیائومی می بند 5 چه زمانی معرفی می شود

شیائومی می بند 5 چه زمانی معرفی می شود

با انتشار شایعات گوناگون در رابطه دستبند سلامت شیائومی، این کمپانی تصمیم گرفت هرچه زودتر زمان رونمایی و معرفی شیائومی می بند 5 رامشخص کند. در ادامه با جزئیات بیستر این خبر با شما خواهیم بود. با طیف نیوز همراه باشید… .

در خبری بسیار جدید و تازه که منتشر شد، کمپانی Xiaomi رسما اعلام کرد که در تاربخ مشخص از دستبند سلامت هوشمند جدید خود یعنی شیائومی می بند 5 رونمایی خواهد کرد. این زمان را نیز روز یازدهم ژوئن سال میلادی جاری یعنی 22 خرداد اعلام کرد. Xiaomi Mi Band 5 در مقایسه با نسل های قبلی خودقابلیت ها و امکانات مجهز تری دارد.

قابلیت های دستبند جدید شیائومی

با کمک این محصول کاربر می تواند از راه دور گوشی خود را کنترل کند و از دور با کمک دکمه شاتر روی دستبند سلامت با گوشی خود عکس بگیرد. یکی دیگر از قابلیت های آن تخمین سطح اشباع اکسیژن خود کاربر است و همچنین از دستیار صوتی الکسای آمازون پشتیبانی می کند و مجهز به ان اف سی نیز می باشد. نسخه جهانی Xiaomi Mi Band 5 نیز از NFC پشتیبانی می کند.

دیگر مشخصات

صفحه نمایش شیائومی می بند 5 کمی بزرگتر از نسخه قبلی طراحی شده است. این اندازه از 0.95 به 1.2 افزایش پیدا کرده است. علاوه بر این حواشی در دستبند سلامت جدید نیز کاهش پیدا کرده اند و این خود باعث شده تا امکان بزرگ تر شدن صفحه نمایش وجود داشته باشد و به علاوه بر جذابیت های ظاهری افزوده است.

از دیگر مشخصات لو رفته که در تصویر منتشر شده از این محصول نیز به چشم میخورد وجود یک شارژر جدید در کنار Xiaomi Mi Band 5 می باشد. قیمت احتمالی این محصول نیز 28 دلار اعلام شده است. دستبند سلامت مذکور علاوه بر موارد گفته شده مجهز به پنج حالت برای رهگیری فعالیت های ورزشی کاربر مثل یوگا، روئنگ و دوچرخه ثابت و الپتیکال و طناب بازی می باشد. ناگفته نماند که عمر باتری شیائومی می بند 5 نیز نسبت به نسل قبلی ارتقا داشته است

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − 3 =

دکمه بازگشت به بالا