سخت افزار

معرفی و خرید کول پد هترون مدل hcp085

پایه خنک کننده Hatron HCP085

معرفی و خرید کول پد هترون مدل hcp085

استفاده زیاد از لپتاپ ها موجب افزایش دمای آنها می شود، روندی که می تواند بر کارکرد کلی دستگاه تأثیر منفی بگذارد. برای جلوگیری از بروز این اختلال، پایه خنک کننده بهترین انتخاب است. در این بخش به بررسی و معرفی کول پد هترون hcp085 پرداخته ایم. با طیف نیوز همراه باشید… .

همان طور که اشاره شد، بالا رفتن دمای کلی لپتاپ ها می تواند به مرور سبب ایجاد اختلالاتی در دستگاه ها شود، عملکردی منفی که روی سایر قسمت ها نیز اثر گذار خواهد بود. برای این منظور باید یک وسیله خارجی وجود داشته باشد تا دمای متعادل و خنک تر را از اطراف دریافت کند و به فضای زیر دستگاه بکشاند. پایه خنک کننده چنین وظیفه ای را دارد و از محبوس ماندن هوای زیر لپتاپ ممانعت می کند.

کول پد هترون hcp085

هر چند که فن داخلی خود لپتاپ ها گرمای تولید شده ناشی از عملکرد سی پی یو را کاهش می دهد، با این وجود بهتر است هوایی که پایه خنک کننده به زیر لپتاپ میکشاند هوایی کاملا تازه باشد و همان هوای نامطلوب خارج شده از فن سی پی یو دستگاه نباشد.

ویژگی های کولپد Hatron

کول پد هترون hcp085 مجهز به دو عدد فن با نهایت سرعت هزار دور بر دقیقه است که دارای دو فن 140 میلیمتری می باشد. از مشخصات این کولپد می توان به طول عمر حد اقل چهل هزار ساعتی، کم مصرف بودن و بدون صدا بودن آن اشاره کرد، که خصوصیات کاملا مطلوبی نیز می باشد. یک درگاه یو اس بی و یک حالت جهت ایجاد تغییر در زاویه قرار گیری از دیگر مشخصات قابل ذکر کول پد هترون hcp085 می باشد.

به طور کل یک پایه خنک کننده وظیفه دارد تا فضایی خالی میان سطح زیرین لپتاپ و سطحی که لپتاپ روی آن قرار می گیرد ایجاد کند، و همچنین توسط فن هایی که دارد جریان هوا را به فضای زیر لپ تاپ انتقال دهد، کولپد Hatron نیز چنین وظیفه ای دارد و نقش بسیار زیادی در کاهش دمای لپ تاپ ایفا می کند.

سایر مشخصات

کولپد هترون hcp085 انرژی لازم را از اتصال به درگاه یو اس بی تهیه میکند، فن داخل بدنه ای از جنس پلاستیک و فلز ABC قرار گرفته است.
590 گرم وزن دارد و طول و عرض بدنه به ترتیب 360 و 270 میلیمتر می باشد ضخامت این پایه خنک کننده نیز 21 میلیمتر می باشد.
این کولپد Hatron از لپتاپ های تا نهایت 15.6 اینچ را پشتیبانی می کند و با عملکرد خوبی که دو فن موجود در آن دارند، در کاهش دمای دستگاه نقش بسزایی ایفا می کند.

خرید و مشاهده قیمت از این قسمت … .

امتیاز 3.5 از 2 رای

نوشته های مشابه

‫5 نظرها

  1. بازتاب: penis fillers
  2. بازتاب: browning auto 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 − 5 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا