نرم افزار و اپلیکیشن

کیفیت عکس های بهتر در نسخه به روز رسانی شده گوشی Galaxy A50 سامسونگ

کیفیت عکس های بهتر در نسخه به روز رسانی شده گوشی Galaxy A50 سامسونگ

شرکت سامسونگ یک نسخه جدید و آپدیت شده از گوشی Galaxy A50 سامسونگ را برای کاربران خود ارائه کرد. مژده به دارندگان این گوشی که از این به بعد می توانند تصاویر با کیفیت بیشتری را ثبت کنند. با طیف نیوز همراه باشید… .

ویژگی آپدیت جدید گوشی سامسونگ A50

یک گوشی پرطرفدار که در زمان عرضه اش مخاطبان بسیار زیادی را به خود جذب کرد. گوشی Galaxy A50 سامسونگ یکی از برترین گوشی های میان رده بود که با وحود عرضه نسخه های بهتر و پیشرفته تر مثل گلکسی ای 50 اس و گلکسی ای 51 همچنان جزو پر مخاطب ترین ها بود. البته که هنوز هم در خاطر ها مانده است. در نسخه آپدیت شده گوشی سامسونگ A50، دوربین عملکرد بهتری دارد و عکس ها با کیفیت بهتری ثبت می شوند. همچنین اتصال پیوسته و پایدار WiFi و ویژگی کاربردی اسمارت کپچر نیز از دیگر موارد بهبود یافته هستند.

این نسخه به روز رسانی شده را هم اکنون هندی ها می توانند دریافت کنند و از امکانات موجود بهره مند شوند. این ورژن آپدیت شده گوشی Galaxy A50 سامسونگ علاوه بر موارد گفته شده، پچ امنیتی سپتامبر را نیز شامل می شود. فهرست توضیحاتی از این به روز رسانی ها در دسترس ایت که نشان می دهد دوربین پایدار تر و عکس ها با کیفیت تر خواهند بود. در رابطه با ویژگی کاربردی اسمارت کپچر نیز می توان گفت امکان ثبت تصاویر اسکرین شات طولانی تر موجود خواهد شد و همچنین در همان لحظه کاربر می تواند به طور مستقیم عکس را از گالری خود share کند. از دیگر موارد و نکات مثبت به روز رسانی این گوشی هوشمند ارتقای عملکرد اتصالی وای فای می باشد.

نکته قابل ذکر ديگر اینکه شرکت سامسونگ نسخه به روز رسانی شده One UI 2.0 و همچنین به روز رسانی سیستم عامل به اندروید 10 را نیز برای گوشی Galaxy A50 سامسونگ در دسترس کاربران خود قرار داده است.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫2 نظرها

  1. بازتاب: white gushers strain

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا