فناوریموبایل

خط تولید گوشی سامسونگ گلکسی A51 آغاز به کار کرد

خط تولید گوشی سامسونگ گلکسی A51 آغاز به کار کرد

طبق خبرهای منتشر شده، شرکت Samsung تولید گوشی سامسونگ گلکسی A51 را در کشور هند آغاز کرده است. قرار است گوشی Galaxy A51 به عنوان یک گوشی میان رده در سال جدیدی میلادی به بازار عرضه شود. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات فنی منتسب به گوشی گلکسی ای 51

با توجه به اخباری که از این گوشی توسط از طریق سایت Geekbench منتشر شده بود، گوشی سامسونگ گلکسی A51 به پردازنده Exynos 9611 و یک رم 4 GB برای پردازش اطلاعات مجهز است. از این پردازنده در گوشی گلکسی A51s نیز استفاده شده است. این پردازنده 10 نانومتری قابلیت ارائه گرافیک Mail-G72 MP3 را دارا است. به احتمال فراوان حافظه اختصاص داده شده به گوشی Galaxy A51 در دو ورژن 64 و 128 گیگابایتی خواهد بود.

سامسونگ گلکسی A51

در بخش پنل پشتی این گوشی، احتمالا شاهد 4 دوربین باشیم که دوربین اصلی آن به رزولوشن 32 مگاپیکسل مجهز باشد. دوربین دوم رزولوشن 12 مگاپیکسل با قابلیت Ultrawide، دوربین سوم رزولوشن 12 مگاپیکسل با قابلیت تله فوتو و دوربین چهارم دارای رزولوشن 5 مگاپیکسل با قابلیت تشخیص عمق خواهد بود. گفتنی است که گوشی سامسونگ گلکسی A51 مجهز به رابط کاربری One UI 2.0 خواهد بود.

این گوشی هوشمند که قرار است به عنوان یک گوشی میان رده در سال جدید میلادی (به احتمال زیاد سه ماه اول) به بازار عرضه شود، خط تولید آن در کشور هند و در شهر Greater Noida راه اندازی شده است. به دلیل آنکه مراحل تولید این گوشی جدیدا شروع شده است، اطلاعات کاملی در خصوص مشخصات فنی گوشی Galaxy A51 در دسترس نیست و تنها اطلاعات افشا شده از این گوشی را در بالا آورده ایم. بحث در رابطه با قیمت این گوشی نیز فعلا زود است اما می توان انتظار داشت که گلکسی ای 51 با قیمت 280 دلار به بازار عرضه شود.

مقایسه گوشی A51 با A50

امتیاز 4.3 از 9 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده + یک =

دکمه بازگشت به بالا