حافظه ذخیره سایزسخت افزار

معرفی ذخیره ساز کیونپ مدل TS-328

NAS Storge TS-328

معرفی ذخیره ساز کیونپ مدل TS-328

همانطور که می دانیم سیستم های شخصی کامپیوتری و لپ تاپ ها، دارای فضای ذخیره سازی مشخصی هستند و در صورت پر شدن فضای ذخیره سازی آن ها کاربر با مشکل مواجه می شود. یکی از دستگاه تولید شده برای مدیریت ذخیره سازی اطلاعات، دستگاه های ذخیره ساز هستند که یکی از شرکت های تولید کننده این نوع از دستگاه ها، شرکت Qnap است. در این مقاله به معرفی دستگاه ذخیره ساز کیونپ مدل TS-328 خواهیم پرداخت که این استوریج کیونپ در مصارف اداری و خانگی بسیار کمک کننده هستند. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات NAS Storage TS-328

ذخیره ساز کیونپ مدل TS-328 به دلیل داشتن حجم کم، به راحتی می توان آن را بر روی میز کار و در کنار سایر تجهیزات کامپیوتری قرار داد. این استوریج کیونپ با ابعاد 260x150x42 میلی متر و وزن 1.6 کیلوگرم عرضه می شود. کیونپ این ذخیره ساز را به بدنه ای مقاوم تولید کرده تا بتواند از هارد درایوهایی که در آن تعبیه می شود، محافظت کند. NAS Storage TS-328 برای پردازش کردن داده ها به یک پردازنده Quad-Core RTD 1296 تجهیز شده است که دارای فرکانس 1.4 گیگاهرتز است.

در بخش حافظه هم، ذخیره ساز کیونپ TS-328 از حافظه رم 2 گیگابایتی DDR4 که می توان آن را تا 4 گیگابایت ارتقا داد، بهره می برد. محفظه تعبیه شده در این استوریج کیونپ قابلیت پشتیبانی از سه هارد درایو 3.5 و 2.5 اینچی را دارد پس در نتیجه کاربرانی که به دنبال سرعت بالای انتقال داده ها هستند، این ذخیره ساز دارای قابلیت قرارگیری حافظه SSD در خود را دارد. همچنین می توان هارد درایوهای تعبیه شده در استوریج TS-328 را RAID کرد.

قابلیت های دیگر:

ذخیره ساز کیونپ مدل TS-328 از یک پورت USB 2.0 و دو پورت USB 3.0 و دو پورت LAN 10/100/1000 مکابیت بر ثانیه بهره می برد. برای کاهش حرارت NAS Storage TS-328 ، یک فن 90 میلی متری در آن تعبیه شده است که کمک زیادی به خنک شدن دمای داخلی محفظه آن می کند. این استوریج از قابلیت Hot Swap نیز پشتیبانی می کند. این ذخیره ساز از سیستم عاملی اختصاصی کیونپ یعنی QTS بهره می برد. در ادامه ویدئویی مربوط به این ذخیره ساز را مشاهده کنید:

 

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫38 نظرها

  1. Oh my goodness! Awesome article dude! Thank you, However I am going through issues with your RSS. I donít know why I can’t join it. Is there anybody getting identical RSS issues? Anyone that knows the answer will you kindly respond? Thanx!!

  2. بازتاب: site

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا