فناوریلپ تاپ

هواوی از لپ تاپ میت بوک ایکس با قابلیت تاچ پد حساس به فشار رونمایی کرد

لپ تاپ هواوی MateBook X معرفی شد

هواوی از لپ تاپ میت بوک ایکس با قابلیت تاچ پد حساس به فشار رونمایی کرد

شرکت بزرگ هواوی از لپ تاپ جدید خود با عنوان میت بوک ایکس رونمایی به عمل آورد. لپ تاپ MateBook X همانند لپ تاپ های اپل از تاچ پد حساس به فشار بهره می برد. در ادامه به بررسی مشخصات فنی این لپ تاپ هواوی خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات لپ تاپ MateBook X هواوی

لپ تاپ میت بوک ایکس

لپ تاپ جدید هواوی یعنی هواوی میت بوک ایکس در مقاسه با نسخه میت بوک ایکس پرو از وزن کمتری برخوردار است، یعنی نسخه پرو دارای وزن 1.33 کیلوگرم بوده اما این لپ تاپ جدید به لطف تغییرات در طراحی دارای وزن 1 کیلوگرم و همچنین ضخامت 13.6 میلی متر است. پنل جلویی لپ تاپ میت بوک X به صفحه نمایش 13 اینچی با رزولوشن 3000*2000 پیکسل و نسبت ابعاد 3:2 مجهز شده است. این نمایشگر لپ تاپ هواوی از رنگ های RGB و حداکثر روشنایی 400-Net بهره می برد. طراحی این لپتاپ به گونه ای است که شاهد حاشیه های بسیار باریک دور نمایشگر هستیم و نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه 90 درصدی است و از حالت لمسی نیز پشتیبانی می کند.

از لحاظ پردازنده مرکزی، لپ تاپ هواوی MateBook X در دو نسخه Intel Core i5-10210U و Intel Core i7-10510U تولید شده است که توسط رم LPDDR3 8/16GB همراهی می شود. در بخش حافظه ذخیره ساز هم به یک حافظه PCIe NVMe SSD با ظرفیت 512 گیگابایت تجهیز شده است. هواوی برای لپ تاپ جدید خود از یک باتری 42 وات ساعتی استفاده کرده است که در مقایسه با نسخه پرو به باتری کوچکتری مجهز شده است.

لپ تاپ میت بوک ایکس

از درگاه های به کار رفته در لپ تاپ هواوی میت بوک X می توان به درگاه USB-A و دو درگاه USB-C اشاره کرد. بر روی صفحه کلید این لپ تاپ و در قسمت کلیدهای Function یک دوربین مخفی تعبیه شده است. از دیگر قابلیت های لپ تاپ هواوی MateBook X مجهز شدن آن به چهار اسپیکر است. مهمترین ویژگی این لپ تاپ جدید هواوی، استفاده از تاچ پد حساس به فشار همانند تاچ پدهای مک بوک است. این لپ تاپ قرار است در چهار رنگ سبز، خاکستری، نقره ای و رزگلد به بازار عرضه شود.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫4 نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × دو =

دکمه بازگشت به بالا