بازیبازی های ویندوزینرم افزار و اپلیکیشننرم افزارهای ویندوزی

نحوه اتصال دسته PS4 به کامپیوتر

روش وصل کردن دسته پلی استیشن 4 به کامپیوتر

نحوه اتصال دسته PS4 به کامپیوتر

حتما برایتان پیش آمده که به فکر اتصال دسته PS4 به کامپیوتر افتاده باشید. در این مقاله و با معرفی نرم افزار DS4Windows قصد داریم تا آموزش نحوه اتصال دسته بازی پلی استیشن 4 به کامپیوتر را آموزش دهیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

مراحل متصل کردن دسته DualShock 4 به رایانه

قدم اول: دانلود برنامه DS4Windows

اولین قدم برای اتصال دسته PS4 به کامپیوتر ، دانلود نرم افزار DS4Windows است چرا که این برنامه امکان اتصال دسته به ویندوز را فراهم می کند. شما می توانید از لینک زیر اقدام به نصب این نرم افزار کنید.

قدم دوم: نصب نرم افزار DS4Windows

در قدم بعدی، پس از دانلود کردن برنامه DS4Windows که باعث اتصال دسته DualShock 4 به رایانه شخصی می شود، اقدام به نصب آن بر کامپیوتر خود کنید. پس از اکسترکت کردن فایل دانلود شده، وارد فایل شده و اقدام به نصب فایل DS4Windows.exe کنید.

قدم سوم: انجام تنظیمات برنامه اتصال دهنده دسته به ویندوز

هنگام شروع نصب برنامه، این نرم افزار از شما محل ذخیره سازی اطلاعات را می خواهد که در این صورت بر روی گزینه Appdata کلیک کنید. بعد از این کار پنجره جدیدی باز می شود که باید بر روی گزینه Install The DS4 Driver کلیک کنید. توجه داشته باشید که اگر از ویندوز 7 استفاده می کنید، باید بر روی گزینه Install 360 Driver را کلیک کنید.

اتصال دسته PS4 به کامپیوتر

قدم چهارم: اتصال دسته پلی استیش 4 با استفاده از کابل USB یا بلوتوث

حالا و پس از نصب برنامه مذکور، امکان اتصال دسته PS4 از طریق کابل USB و یا بلوتوث به کامپیوتر وجود دارد.

از طریق کابل USB:

برای اتصال دسته پلی استیشن 4 به کامپیوتر از طریق کابل USB، تنها کافی است که کابل را به دسته و کامپیوتر متصل کنید و پس برقراری این اتصال، برنامه به سرعت دسته را شناسایی می کند و در نهایت می توانید به راحتی شروع به بازی کنید.

از طریق بلوتوث:

اتصال دسته پلی استیشن 4 به کامپیوتر

در این روش، ابتدا دکمه قرار گرفته در مرکز دسته PS4 و دکمه Share را به طور همزمان و به مدت 3 ثانیه نگه دارید تا چراغ بالا دسته شروع به چشمک زدن کند. حالا وارد قسمت بلوتوث ویندوز شوید و گزینه Add Bluetooth or other devices را انتخاب کنید تا به دنبال دسته PS4 بگردد.

اتصال دسته پلی استیشن 4 به کامپیوتر

پس از نمایش Wireless Controller، بر روی آن کلیک کنید. پس از این کار و اتصال ویندوز به دسته، نرم افزار به سرعت دسته را شناسایی می کند.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫64 نظرها

  1. بازتاب: clicking here

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا