نرم افزار و اپلیکیشننرم افزارهای ویندوزی

به زودی آپدیت جدید ویندوز 10 با قابلیت های ویژه عرضه می شود

بروزرسانی Windows 10 در آینده نزدیک

به زودی آپدیت جدید ویندوز 10 با قابلیت های ویژه عرضه می شود

بر اساس اخبار منتشر شده، مایکروسافت قرار است در آینده نزدیک آپدیت جدید ویندوز 10 را منتشر کند. در ادامه قصد داریم به بررسی قابلیت های جدیدی که توسط به روزرسانی 21H1 ارائه می شود، بپردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

مدیر بخش Windows که یکی از مدیران بالارده شرکت Microsoft به حساب می آید، طی یک پست به معرفی قابلیت های جدید ویندوز 10 با به روزرسانی 21H1 پرداخته است. با توجه به گفته این مدیر ارشد، آپدیت جدیدویندوز 10 مایکروسافت بیشتر پیرامون امنیت، کیفیت و کنترل از راه دور برای کاربران خواهد بود. از برجسته ترین قابلیت های جدیدی که به Windows 10 اضافه خواهد شد، استفاده از وبکم سیستم های کامپیوتری برای انجام احراز هویت در ویندوز خواهد بود. استفاده از این ویژگی برای کاربرانی که از امکان Windows Hello استفاده می کنند، کارایی خوبی دارد.

آپدیت 21H1 ویندوز 10 تنها به اضافه شدن قابلیت احراز هویت محدود نمی شود و در زمینه ویندوز دیفندر هم باعث ارتقا عملکرد Application Guard خواهد شد. همچنین این به روزرسانی جدید باعث رفع تاخیر در زمان باز شدن سندها در Microsoft Defender Application Guard Office خواهد شد.

به غیر از موارد گفته شده، Microsoft برای ارتقا عملکرد کاربران دور کار در این آپدیت جدید قصد دارد تا شرایط پشتیبانی از دور کاری را بهتر شود. در صورتیکه در نرم افزار Beta Insider عضو هستید، امکان دریافت این به روزرسانی جدید Windows 10 را خواهید داشت. البته مایکروسافت قصد دارد آپدیت 21H1 را در آینده نزدیک و به شکل رسمی در دسترس تمامی کاربران قرار دهد.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫75 نظرها

  1. بازتاب: 주식
  2. بازتاب: yehyeh.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + نه =

دکمه بازگشت به بالا